طی بیانیه‌ای اعلام شد

آزمایش موفقیت‌آمیز موشک بالستیک دوربُرد یمن/ موشک به پایگاه نظامی عربستان اصابت کرد

کدخبر: 2086228

یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله در بیانیه‌ای از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک بالستیک دوربرد و اصابت آن به پایگاه نظامی عربستان در غرب ریاض خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله در بیانیه‎ای اعلام کرد که یکشنبه‌شب آزمایش موشک بالستیک موفقی را انجام و یک پایگاه نظامی عربستان در منطقه «المزاحمیه» در غرب ریاض را هدف قرار داد.

در ادامه بیانیه ارتش یمن و انصارالله آمده است که این موشک بالستیک در پاسخ به ادامه جنایات عربستان و کشتار مردم یمن و محاصره ظالمانه علیه یمنی‎ها شلیک شد.

به گزارش خبرگزاری سبأ، ارتش یمن در ادامه بیانیه خود تاکید شد که یمن این حق را دارد که با تمام توان خود به تجاوزگری‌ها دشمن پاسخ بدهد.

یگان موشکی ارتش و انصارالله خاطرنشان کردند که «برای اولین بار اعلام می کنیم که شلیک شب گذشته موشک بالستیک آزمایش موفقی بوده است که به هدف نظامی در ریاض پایتخت و شاخ شیطان سعودی اصابت کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: «از خداوند سبحان به خاطر این پیشرفت موشکی استثنایی سپاسگزاریم و تاکید می کنیم که پایتخت شیطان سعودی اکنون در تیررس موشک‌های یمنی قرار گرفته است.»

تاکنون فرماندهای نظامی عربستان و ائتلاف آن درباره این بیانیه ارتش یمن و انصارالله هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

ارسال نظر: