ولایتی در دیدار وزیر سابق نفت عراق:

عراق بی‌‌تردید یکی از قوی‌ترین کشورهای عرب است و خواهد بود

کدخبر: 2086466

عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه عراق بی‌‌تردید یکی از قوی‌ترین کشورهای عرب است و خواهد بود، گفت: چه کسی باور می کرد که مردم عراق بتوانند کشورشان را با این قدرت اداره و اجانب را بیرون کنند و بر توطئه بیگانگان بر تأسیس گروهک تروریستی داعش فائق آید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با عبدالمهدی وزیر سابق نفت عراق اظهار داشت: بی تردید عراق یکی از قوی ترین کشورهای عرب است و خواهد بود.

وی افزود: چه کسی باور می کرد که مردم عراق بتوانند کشورشان را با این قدرت اداره و اجانب را بیرون کنند و بر توطئه بیگانگان بر تأسیس گروهک تروریستی داعش فائق آید.

ولایتی با تاکید بر اینکه عراق در آینده به مراتب روشن‌تر از امروز خواهد بود، گفت: اعاده اخوت و برادری بین ملت ایران و عراق یکی از دستاوردها و بازگشت به اسلام، دستاوردهای اسلامی و برادری است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: کدام یک از کشورها را می توانست مثال بزنید که بعد از تحمیل جنگ توسط ایادی شیطانی مجددا با هم زندگی کنند و امروز هر ساله میلیون ها ایرانی و عراقی در کمال امنیت به کشور هم سفر می کنند.

ولایتی به راهپیمایی باشکوه مسلمانان در روز اربعین اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین علی رغم عظمت و کثرت در کمال امنیت برگزار می شود.

ارسال نظر: