حسینی: قرارداد خیمنز قابل تمدید است/ به دنبال حضور ۷ بوکسور در بازی‌های کشورهای اسلامی هستیم

کدخبر: 2086549

مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: او قرارداد یکساله با ما دارد اما این قرارداد قابل تمدید است. فعلا از تمرینات و عملکرد خیمنز رضایت داریم و امیدوارم شاهد روند رو به رشد بوکس کشور با این مربی کوبایی باشیم.

نایب رییس فدراسیون بوکس در گفتگو با نسیم آنلاین در خصوص پایان مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی تیم ملی حدود 30 روز به طول انجامید و بوکسورهای ما تمرینات سنگینی را زیر نظر «باربارو خیمنز» انجام دادند. تمام تمرینات طبق برنامه سرمربی کوبایی انجام شد و مربیان داخلی نیز زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: باتوجه به سنگینی تمرینات و رقابت های درون اردویی که هر هفته برگزار میشد، ملی پوشان برای چهار روز به مرخصی رفتند و از شنبه مرحله جدید تمرینات آغاز خواهد شد. ما زمان زیادی تا بازی های کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا نداریم و باید سرعت کارمان را بیشتر کنیم.

مدیر تیم‌های ملی بوکس در پاسخ به این سوال که قرارداد خیمنز تا چه زمانی اعتبار دارد، گفت: او قرارداد یکساله با ما دارد اما این قرارداد قابل تمدید است. فعلا از تمرینات و عملکرد خیمنز رضایت داریم و امیدوارم شاهد روند رو به رشد بوکس کشور با این مربی کوبایی باشیم.

روح‌الله حسینی در خصوص سهمیه بوکس در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: در حال رایزنی با وزارت ورزش و کمیته المپیک هستیم تا سهمیه های بوکس در این رقابت ها را به حداقل 7 نفر برسانیم. ما تیم جوانی داریم که انگیزه زیادی برای حضور در میادین بین المللی دارند.

وی در پایان اظهار داشت: اهداف اصلی فدراسیون بوکس بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو هستند. ما در حال پوست اندازی در تیم ملی هستیم و کار سختی پیش رو داریم اما امیدواریم شرایط طوری پیش برود که بوکس ایران به جایگاه اصلی خود برسد.

ارسال نظر: