در صورت حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

بشار اسد: تل آویو را بمباران می‎کنیم

کدخبر: 2086726

پایگاه لبنانی الدیار در گزارشی نوشته است که رئیس‌جمهور سوریه از حمله این کشور به تل آویو در صورت تکرار حملات رژیم صهیونیستی به دمشق و فرودگاه المزه خبر داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از میزان ، پایگاه لبنانی الدیار در گزارشی نوشت: بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیامی غیرمستقیم به اطلاع ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه رسانده است که در صورت حمله اسرائیل به دمشق و فرودگاه المزه این کشور شهر تل آویو و فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی را به وسیله موشک اسکاد هدف قرار می دهد.

به نوشته الدیار این شدیدترین هشداری است که بشار اسد به اسرائیل داده است چرا که این رژیم تاکنون سه مرتبه در عملیاتی هوایی فرودگاه المزه در دمشق را بمباران کرده است.

این پایگاه می نویسد که هشدار رئیس جمهور سوریه بر این اساس است که از این پس پاسخ به بمباران دمشق و فرودگاه المزه حمله به شهر تل آویو و فرودگاه بن گوریون خواهد بود.

الدیار با اشاره به اینکه روسیه از رئیس جمهور سوریه خواسته است که دمشق در صورت اقدام اسرائیل علیه دمشق و فرودگاه المزه پایگاه های نظامی این رژیم را هدف حمله موشکی قرار دهد و تل آویو را مورد اصابت قرار ندهد می افزاید: روسیه مانعی در برابر حمله سوریه به تل آویو و فرودگاه بن گوریون در صورت حمله اسرائیل به دمشق ندیده است.

ارسال نظر: