رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی معادلات جهانی بسیاری را بر هم زد/ انقلاب موجب شد که ملت ایران در جهان با عزت باشند

کدخبر: 2086774

ذوالقدر بیان داشت: انقلاب اسلامی موجب شد که ملت ایران در جهان با عزت و سربلند باشند و ما باید قدردان این نعمت و حافظ آن باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: گردهمایی بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لحظاتی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، احزاب، گروه‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج آغاز گردید.

در بخشی از این مراسم محمدباقر ذوالقدر رییس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی معادلات جهانی بسیاری را بر هم زد و یک کشور را از حالت سرسپردگی به غرب، به نظامی مستقل، آزاد و سربلند تبدیل کرد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی موجب شد که ملت ایران در جهان با عزت و سربلند باشند و ما باید قدردان این نعمت و حافظ آن باشیم.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: خداوند متعال در کلام‌الله مجید وعده پیروزی حق بر باطل را داده‌اند و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) در حقیقت یکی از نشانه‌ها و جلوه‌های این وعده مهم الهی است.

ذوالقدر بیان داشت: انقلاب اسلامی یکی از مهمترین برکات و نعمات الهی است که نصیب ملت با بصیرت، آگاه و ولایت‌مدار ایران اسلامی شده و در حقیقت مزد سال‌ها حرکت در مسیر مرجعیت معظم شیعه و جمع شدن زیر پرچمی است که امام خمینی(ره) برافراشتند.

وی افزود: به طور قطع ملت ایران شایسته این نعمت بوده و هستند و با پیروزی انقلاب شاهد هستیم که مردم قدردان و وظیفه‌شناس ایران اسلامی حتی یک لحظه دست از دفاع از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام شهیدان(ره) و ولایت برنداشته‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان غربی بارها این پرسش را مطرح کرده‌اند که چرا مردم ما با وجود مسائل و سختی‌ها و موانع بیشماری که بر اثر توطئه‌های غرب ایجاد شده، دست از این انقلاب بر نمی‌دارند و همچنان مقتدرانه به دفاع از اسلام و ولایت ادامه می‌دهند.

ذوالقدر گفت: آنها از درک این واقعیت عاجز هستند که انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) از ارزش‌های الهی الهام گرفته و الگوی مردم ما نهضت عاشورای(عج) حسینی است.

وی اظهار داشت: به طور قطع بزرگ‌ترین حادثه در طول تاریخ اسلام بعثت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و در دنیای امروز نیز بزرگ‌ترین حادثه، پیروزی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید که بسیاری از معادلات بین‌المللی را بر هم زد.

رئیس جبهه نیروهای مردمی انقلاب افزود: مردم با الگوبرداری از نهضت عاشورای حسینی(ع) زیر پرچم مرجعت معظم شیعه جمع شده و برای برقراری حکومت اسلامی و نظامی مبتنی بر احکام دینی قیام کردند و مزد تلاش آنها نیز نعمت بزرگی به نام انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ذوالقدر با اشاره به وعده‌های خداوند در کلام‌الله مجید مبنی بر اینکه حق بر باطل پیروز گشته و خداوند حامی مظلومان و مستضعفان عالم است، گفت: مستضعفان وارثان زمین هستند و خداوند در قرآن به مظلومان بشارت داده است که بر ظالم پیروز می‌شوید و این وعده بارها در تاریخ محقق شده است.

وی افزود: در زمان حضرت موسی(ع) خداوند وعده داد که قوم این پیامبر بزرگوار بر فرعون پیروز خواهد شد و این وعده بر حق الهی محقق گردید و پیروزی انقلاب اسلامی نیز جلوه‌ای از تحقق وعده الهی است. در زمان حیات پربرکت رسول‌الله(ص) نیز علیرغم فشار بسیار کفار بر مسلمانان، در نهایت امت اسلام پیروز شد.

این فرمانده ارشد دفاع مقدس بیان داشت: البته وعده الهی به کسانی است که در راه خدا جهاد کنند و ملتی که جهاد در راه خدا انجام داده، به طور قطع شایسته پیروزی است و در دوران مبارزاتی انقلاب اسلامی نیز شاهد بودیم که انقلاب هدیه الهی به مبارزان و جهادگران بود.

* انقلاب‌های مادی محکوم به شکست هستند

ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ قرن بیستم و انقلاب‌های متعد‌دی که به وقوع پیوسته گفت: تمام این انقلاب‌ها و قیام‌ها مادی و برای منافع مادی بود، اما انقلاب اسلامی ریشه دینی و الهی داشت و رمز موفقیت و سربلندی و حفظ و استحکام انقلاب اسلامی نیز در همین نکته نهفته است.

وی تاکید کرد: انقلاب‌های مادی سرنوشتی جز شکست ندارند و به عبارتی محکوم به شکست هستند، چرا که اصل مسائل مادی است و نه ارزش‌های دینی و الهی.

رئیس ستاد جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی افزود: به دلیل ریشه و پایه الهی و دینی، انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در منطقه و جهان اثرگذار بوده و امروز شاهد هستیم که ملت‌های مختلف از قیام ملت ایران الگوبرداری کرده و علیه ظلم و ستم و استکبار و استبداد مبارزه می‌کنند.

* پایه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی

ذوالقدر در ادامه به تشریح پایه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: مردم، مکتب الهی و رهبری سه پایه اقتدار این نظام است.

ارسال نظر: