دیدار زنان و کودکان آزاد شده در "لاذقیه" با بشار اسد و همسرش + تصاویر

کدخبر: 2086802

دهها زن و کودک که سه سال و نیم پیش به دست عناصر تروریستی در استان لاذقیه ربوده شده بودند امروز آزاد شده و به دیدار رئیس جمهوری این کشور و همسرش رفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: کودکانی که از دست گروههای تروریستی آزاد شده بودند به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه و اسماء الاسد همسر وی رفتند.

این زنان و کودکان سه و نیم سال پیش از روستاهای خود در ریف لاذقیه سوریه توسط گروههای تروریستی ربوده شده بودند.

به گزارش «سانا»، اسد در جریان این دیدار گفت: «از مدتها پیش منتظر این لحظه بودیم... از سه سال و نیم پیش...روزی نبود که مردم سراغ شما را از ما نگیرند و دولت نیز با همه نهادهای خود در جستجوی شما بود... هدف هر نظامی و شهدی بازگشت شما بود».

وی با بیان این مطلب افزود: «با همه درد و رنجی که متحمل شدید... از شما میخواهیم که با خانواده های خود به زندگی طبیعیتان بازگردید... از شما میخواهیم که الگوی ایستادگی و میهن پرستی باشید».

رئیس جمهور سوریه در پایان تصریح کرد: «با شما خواهیم بود و رهایتان نخواهیم کرد... همه ما به خدا ایمان داریم؛ زیرا ایمان به خدا و میهن و ملت چیزی است که شما را استوار میکند و سبب می شود در این بحرانها در کنار هم بایستیم».

اسماء الاسد نیز اظهار داشت، قدرت اراده ای که زنان و کودکان ربوده شدن طی این سالها از خود نشان دادند باید از رهگذر بازسازی زندگی آنان ادامه یابد و آنچه کودکان از نظر آموزشی از دست داده اند جبران شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد،زنان آزاد شده با وجود شرایط غیر انسانی و روزگار دشواری که طی کردند، ولی اعتماد آنان به کشور و نهادهای آن از روی نخست ربایش آنان سست نشد و بر ایستادگی تأکید کردند.

ارسال نظر: