قالیباف در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان:

حضور باشکوه مردم مهمترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های آمریکا است

کدخبر: 2086848

شهردار تهران گفت: حضور مردم انسجام و وحدت را در سایه ولایت فقیه به نمایش می‌گذارد و این خود مهمترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر قالیباف صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکرم که در روز پیروزی انقلاب اسلامی توفیق حضور در شهری را دارم که انقلابی‌ترین مردم ایران را دارد، مردم اصفهان بیشترین هزینه را برای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس دادند و حضور در جمع این مردم برای من افتخار است.

وی افزود: دشمنان ما دشمنانی قسم خورده هستند، تا زمانی که روحیه مبارزه با ظلم و استکبارستیزی داشته باشیم آنها همیشه از دست ما ناراحت خواهند بود، مگر اینکه در زمانی احساس شود آنها به دنبال نرمش هستند.

شهردار تهران تصریح کرد: با رفتاری که دولتمردان آمریکا شروع کردند امروز خواهند دید که مردم ما هرچقدر به مبارزه بیشتر فراخوانده شوند استقامت و تلاش بیشتری از خود نشان خواهند داد، همان طور که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث در دفاع از آرمان‌های امام و رهبری به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن روز پیوند همیشگی بین امت، امام و رهبری است، گفت: هر تهدید و مشکلی که برای کشور ما به وجود آمده بدون شک مردم برای خنثی کردن آن در میدان حاضر شده‌اند، حضور مردم انسجام و وحدت را در سایه ولایت فقیه به نمایش می‌گذارد و این خود مهمترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها است.

ارسال نظر: