حسینی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی:

تراکتور بحرانی ندارد/ مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد

کدخبر: 2086965

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه فردا به دنبال شکست دادن تراکتورسازی هستید، گفت: بازی سختی فردا داریم. فکر می‌کنم مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد و هر دو سه امتیاز را می‌خواهند و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مجتبی حسینی به احترام رسانه‌ها خودش را بعد از تمرین تیم ذوب آهن به نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی رساند و گفت: با توجه به شرایط جدول و رقابت نزدیک دو تیم فکر می‌کنم یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ فردا برگزار می‌شود و امیدوارم بازی جذابی از کار دربیاید و امیدوارم زمین تازه به بهره‌برداری رسیده یادگار امام کیفیت خوبی داشته باشد. زمین‌های فوتبال باعث افت کیفیت مسابقات می‌شود.

وی در مورد تقابل با تراکتورسازی بحران‌زده به خاطر مشکلات مالی و رای فیفا، گفت: تراکتورسازی بحرانی ندارد و آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند که از لحظات به بهترین شکل استفاده می‌کنند. باشگاه‌ها باید دخل و خرجشان جور باشد و برای جذب بازیکن خارجی ریسک نکنند تا خدایی نکرده از این اتفاقات رخ ندهد. وقتی باشگاه‌ها باید به جیب‌شان نگاه کنند و بازیکن جذب کنند. وقتی بازیکن بزرگ بگیریم و نتوانند دستمزدشان را بدهند به مشکل می‌خورند.

حسینی در مورد اینکه فردا به دنبال شکست دادن تراکتورسازی هستید، گفت: بازی سختی فردا داریم. فکر می‌کنم مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد و هر دو سه امتیاز را می‌خواهند و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

سرمربی ذوب آهن درمورد شکست هفته قبل مقابل صبا اظهار داشت: فوتبال است و صبا تحول خوبی در نیم فصل دوم ایجاد کرده و با استراتژی که داشتند ما را شکست دادند و ما به دنبال جبران هستیم.

حسینی در مورد مصدومیت بازیکنانش گفت: مصدومیت عباسی تشدید شده است.

وی در مورد دلایل نوسان ذوب آهن گفت: نوسانی نداشتیم 10 بازی نباخته بودیم و در بازی قبل با یک غافلگیری باختیم و بازیکنان ما در خط حمله هم زحمت می‌کشند.

حسینی در مورد صدرنشینی تیم پرسپولیس و صدرنشینی این تیم اظهار داشت: پرسپولیس با تدارک خوبی در میدان حاضر شده هم در بخش سخت‌افزاری، ملی پوش و مالی همه چیزشان خوب است. دو ورزشگاه تمرین خوب دارند و ورزشگاه آزادی را هم دارند و در این بخش هم صدرنشین هستند. این امکانات باید برای تیم‌های دیگر هم باشد و ما هم دوست داریم در زمین خوب تمرین کنیم.

حسینی در مورد نحوه قضاوت داوران اظهار داشت: در بحث داوری نظری ندارم و داوران زحمت‌شان را می‌کشند و اگر اشتباهی هم رخ داده سهوی بوده است. امیدوارم همیشه در قضاوت‌شان موفق باشند.

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی‌های حساس دیگر گفت: من فقط به بازی با تراکتورسازی فکر می‌کنم نه مسابقات دیگر 10 هفته دیگر تا پایان لیگ داریم و تمام تمرکزم روی بازی فرداست.

سرمربی ذوب آهن در مورد تبعیض ایجاد شده بین باشگاه‌های ایرانی از نظر امکانات عنوان کرد: من نمی‌گویم تبعیض است بلکه می‌گویم باید به سمت وسویی برویم که همه تیم‌هها امکانات خوبی داشته باشند و اگر اتحادیه‌ای باشد که همه باشگاه‌ها در یک سطح باشند و بعد رقابت فنی صورت بگیرند تیم‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در آسیا تجربه فصل گذشته را داریم و می‌رویم که فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم اما درآسیا هم بحث امکانات است و از نظر امکانات ترانسفری هم آنها از ما جلوتر هستند.

ارسال نظر: