طی پیامی

جبهه مردمی از ملت ایران به پاس خلق حماسه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

کدخبر: 2086966

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی از ملت ایران به پاس خلق حماسه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی، حضور حماسی مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن را خنثی کننده توطئه دشمنان و موثر در معادلات قدرت عنوان کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم صلابت ملی و عزت اسلامی ملت، بار دیگر با گامهای استوار آنان در جای جای سرزمین عزیز ایران به رخ جهانیان کشیده شد و صحنه شگفت از ایمان، بصیرت، ولایت پذیری و ظلم ستیزی را پدید آورد.

این حماسه در روز 22 بهمن ماه، پاسخی مکرر و قاطع به خام اندیشی های آمریکا در اعمال سیاست کهنه و نخ نمای تهدید و تحریم بود؛ تهدیدات و تحریمهایی که بی خاصیت تر از قبل، مترسک وار در مزرعه آفت زده غرب، به رخ کشیده می شود اما خریداری ندارد. از سوی دیگر، ورشکستگان سیاسی داخلی و ضدانقلابیون دون مایه خارج نشین که همچنان با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر طبل تحریم حضور مردم می کوبند، پاسخی محکم دریافت کردند؛ گرچه امیدی به فهم حقیقت این ملت و درک پیامهای این حماسه از سوی آنان نیست.

بی تردید آنچه حماسه هایی از این دست را خلق می کند، اعتماد ملت به رهبر و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای و اعتقاد به آرمانهای اصیل انقلاب است که همواره با کمترین هزینه، بزرگترین تهدیدات علیه این کشور را خنثی کرده و خود اصلی ترین عامل پیشرفت، اقتدار و امنیت در ایران است.

چنین حضور بی منت و مقتدرانه ای، افزون بر دلگرمی مسئولان، وظیفه دولتمردان را برای در اولویت قرار دادن رفع مشکلات مردم، سنگین تر از پیش می کند و این کمترین قدردانی و شکرانه ای است که باید به پاس حمایتهای این ملت شجاع و غیور از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، به آنها تقدیم کرد. این حضور پرامید نشان داد تنگناها و مشکلات هرگز به باور انقلابی مردم آسیبی وارد نیاورده و چیزی از عزم پولادین آنها در مقابله با دشمن و عشق سرشارشان به رهبری و پاسداشت عزت وافتخاراتشان کم نکرده است. اما این مسئولان و متولیان امورهستند که باید خود را وامدار وشرمنده این مردم بدانند و بیش از گذشته در عمل به وظیفه خود در مقابل انها همت کنند.

انعکاس پیامهای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سایر عرصه های سیاسی و اجتماعی، وظیفه همه دلسوزان و به ویژه رسانه هاست و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز تمام تلاش خود را برای بهتر شنیده شدن پیام حضور حماسی مردم و اعمال آن در صحنه های حساس آینده از جمله انتخابات ریاست جمهوری به کار خواهد بست.

ارسال نظر: