آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد؛

آغاز ثبت‌نام پایه‌های هفتم و دهم دبیرستان البرز

کدخبر: 2087082

دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه ۶ تهران به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد پسر در پایه‌های هفتم و دهم، از طریق آزمون ورودی برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، زمان و شرایط ثبت نام ورود به دبیرستان ماندگار البرز اعلام شد.

شرایط عمومی ثبت نام برای ورود به پایه های هفتم و دهم به شرح زیر اعلام شده است:

۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲. اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورودی پایه هفتم در سال تحصیلی ۹۶-۹۵

۳. حداقل معدل ۱۸ در امتحانات نوبت اول پایه نهم

۴. ملاک دانش آموزان پایه ششم در آزمون ورودی و ثبت نام و کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس است.

زمان ثبت نام از امروز تا پنج شنبه ۲۴ فروردین ۹۶ است و تاریخ ویرایش اطلاعات از ۲۷ فروردین تا اول اردیبهشت است. هزینه شرکت در آزمون ورودی نیز مبلغ ۱۵ هزار تومان است که داوطلبان فقط از طریق درگاه الکترونیکی درسامانه واریز و رمز ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی را دریافت کنند.

فایل اسکن شده تصویر داوطلب در ابعاد ۴*۳ با پس زمینه سفید و فرمت jpg که حداکثر ۳۰۰ KB حجم داشته باشد آماده وهنگام ثبت نام مورد استفاده قرار گیرد. مسئولیت هرگونه ایراد ناشی از ثبت نام اطلاعات نادرست در انجام مراحل ثبت نام اینترنتی، متوجه شخص داوطلب است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه پایه های هفتم و دهم

کارت ورود به جلسه آزمون پایه دهم از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶ لغایت سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ از طریق مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی فوق الذکر با ثبت کد ملی داوطلب از طریق سامانه مذکور قابل دریافت است.

آزمون ورودی پایه دهم راس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود و آزمون ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اول دبیرستان ماندگار البرز راس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: