دیدار دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا با رییس فدراسیون بدمینتون

کدخبر: 2087096

محمد اندی، دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا از کشور اندونزی صبح امروز (شنبه) در محل فدراسیون بدمنیتون ایران حضور یافته و با محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این دیدار که با حضور مرتضی مداحی و بهادر زکی‌زاده برگزار شد، رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان از حضور محمد اندی، دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا در بیست و ششمین دوره مسابقه‌های بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر تشکر و قدردانی کرد و افزود: تلاش جنابعالی در ارتقای سطح بدمینتون آسیا و شرکت در این رویداد برای مسوولان بدمینتون ایران باعث افتخار است.

سپس محمد اندی با تقدیر از فدراسیون بدمینتون ایران اظهار کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد این رشته در سطح آسیا بوده و یکی از دلایل این رشد حضور بازیکنان شما در کمپ AOP (اردوی پیشرفته بدمینتون) در کشور مالزی است که با مسوولیت اینجانب برپا می‌شود.

دبیر توسعه بدمینتون آسیا در ادامه افزود: در کمپ AOP که در حاشیه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی فجر در تهران برگزار شد با مشاهده بازیکنان قدرتمندی از ایران در کمپ آینده این کنفدراسیون که در مالزی برپا خواهد شد بازیکنان جدیدی از ایران به این کمپ دعوت خواهند شد.

اندی هم‌چنین خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که به بدمینتون دارم و برای سومین‌بار است که در ایران حضور می‌یابم، روند رو به رشد بدمینتون در ایران را مشاهده کرده و اعتقاد دارم که این رویداد بزرگ (رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون فجر) یکی از مسابقات معتبر در سطح آسیا و جهان است.

دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا گفت: این رقابت‌ها در تمامی زمینه‌ها به نحو شایسته و قابل قبولی برگزار می‌شود و شما دارای کادر اجرایی و داوری قدرتمندی در برگزاری این رقابت‌ها را دارید.

وی گفت: این نکات بسیار مهمی از دیدگاه کنفدراسیون بدمینتون آسیاست و من به عنوان مسوول توسعه بدمینتون آسیا گزارش بسیار مثبتی از شرایط برگزاری این رقابت‌ها را ارایه خواهم کرد.

در پایان این دیدار محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان به رسم قدردانی از حضور دبیر توسعه بدمینتون آسیا در این رقابت‌ها هدایایی از صنایع دستی ایران را به وی اهداء کرد.

ارسال نظر: