وزیر اطلاعات خبر داد:

شناسایی شبکه مخفی تروریست‌ها در تهران/ بازداشت ۸ عنصر اصلی/ قصد اقدام تروریستی در تهران را داشتند

کدخبر: 2087101

وزیر اطلاعات گفت: شبکه مخفی عناصر تروریستی در اطراف تهران و برخی از استان‌های غربی و شرقی کشور شناسایی و تعداد هشت نفر از عناصر اصلی آن دستگیر شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز شنبه (23 بهمن 95) در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) گفت: با الطاف الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند یکی از توطئه های سازماندهی شده جریان های تکفیری تروریستی را که با هدف بر هم زدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن در حال تدارک بود شناسایی و از اجرای آن جلوگیری بعمل آورند.

وزیر اطلاعات گفت: در این عملیات که از تاریخ 15بهمن 1395 آغاز و تا 21 بهمن 1395 انجام گرفت، شبکه ی مخفی عناصر تروریستی در اطراف تهران و برخی از استان های غربی و شرقی کشور شناسایی و تعداد هشت نفر از عناصر اصلی آن دستگیر شده و تمامی دستگیرشدگان از اتباع غیرایرانی و برخی از آنان جزء مرتبطین یکی از سرکردگان شاخص گروهک تکفیری که اخیراً به هلاکت رسیده است می باشد.

وی تاکید کرد: اطلاعات اولیه نشانگر تدارک و تهیه سلاح کلاشنیکف و سایر تجهیزات تروریستی برای اجرای چند عملیات تروریستی (از نوع انغماسی) در تهران و بعضی از شهرهای کشور تحت هدایت مستقیم افرادی مستقر در برخی کشورهای همسایه می باشد که اقدام قانونی برای پیگیری آن در دستور کار قرار دارد.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: این عملیات زوایای پنهان وابستگی و همسویی دشمنان مستکبر نظام با جیره خواران تکفیری شان را به خوبی عیان نموده و بار دیگر ناکامی دیگری را در کارنامه ی ننگین مزدوران و فریب خوردگان به ثبت رسانده است.

علوی با اشاره به اینکه اطلاعات تکمیلی پس از اتمام مراحل امنیتی به استحضار ملت عزیز خواهد رسید، از حضور هوشمندانه ی ملت شریف کشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر نموده و بیان داشت: امیدواریم دشمنان ملت پیام شفاف و روشن مردم کشور را دریافت کرده باشند.

ارسال نظر: