گزارشی از روند برگزاری سی‌امین نمایشگاه کتاب؛

رفع نواقص زیرساختی سال گذشته/ بخش‌های جدید در اختیار ارشاد قرار خواهد گرفت

کدخبر: 2087173

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در محل شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در محل شهر آفتاب برگزار می شود.

نمایشگاه 96 دومین نمایشگاه کتابی است که در شهر آفتاب برپا می‌شود.

امسال و در اولین سال برپایی نمایشگاه در شهر آفتاب مشکلاتی در این نمایشگاه وجود داشت؛ مشکلات زیرساختی در ساختمان این مکان؛ که شهرداری تهران بعد از پایان نمایشگاه بیست و نهم قول داد که در سال آینده این مشکلات را برطرف کند.

یکی از مشکلات سال گذشته برای ناشرانی پیش آمد که بارش باران، خسارات زیادی را برای شان به همراه داشت و قرار شده است امسال با تعبیه سکو برای ناشرانی که در ورودی سالن ها هستند این مشکل برطرف می شود.

ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب اسفندماه در این نمایشگاه مستقر می‌شوند تا کارهای اجرایی لازم برای برپایی نمایشگاه سی ام را آغاز کنند.

در طی سال و بعد از پایان نمایشگاه بیست و نهم کتاب جلسات مسئولان وزارت ارشاد و معاونت فرهنگی با مسئولان شهرداری و شهر آفتاب برای هماهنگی های لازم برپایی نمایشگاه سی ام برگزار شده است.

براساس این گزارش با توجه به اینکه بخش های بیشتری از شهر آفتاب نسبت به نمایشگاه بیست و نهم آماده شده است؛ به احتمال زیاد از این بخش ها در نمایشگاه سال آینده استفاده می شود.

گفتنی است در جلسه ای که هفته آینده بین شهرداری و مسئولان معاونت فرهنگی ارشاد برگزار می شود؛ در مورد جانمایی ها و مکان سالن های نمایشگاه صحبت می شود.

ارسال نظر: