اکثر ورزشکاران از نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رضایت داشتند

رهنما: کمترین حق هروی ادامه همکاری با تیم ملی کاراته بود

کدخبر: 2087184

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور مانند مسابقات بین‌المللی ما دو سالن را در کنار هم تدارک دیدیم تا ورزشکاران برای گرم کردن نیز مشکلی نداشته باشند.

مسعود رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، در خصوص برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رشت اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور با حضور حدود 700 نفر برگزار شد که این مسئله باعث افتخار من بود. کاراته در حوزه مدیریتی من اثرگذار بوده است و بر همین اساس بر خودم واجب می‌دانستم که برای برگزاری این مسابقات کمک کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق شرکت‌ کنندگان از نحوه برگزاری مسابقات رضایت داشتند و ما از طریق پرسش‌نامه‌ای که بین ورزشکاران و مسئولان تیم‌ها پخش کرده بودیم از این مسئله مطلع شدیم. برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور مانند مسابقات بین‌المللی ما دو سالن را در کنار هم تدارک دیدیم تا ورزشکاران برای گرم کردن نیز مشکلی نداشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: کمتر رشته ورزشی در کشور است که مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی آن با حضور این تعداد ورزشکار شروع شود و این نشان دهنده این است که کاراته با نیم قرن سابقه از نظر کمی در لایه‌های بدنه اجتماعی ما رشد کرده است . در سالیان اخیر نتایج خوب کاراته ایران در مسابقات جهانی و آسیایی نیز در علاقه بیشتر ورزشکاران به این رشته بی‌تاثیر نبوده است.

وی در خصوص سطح فنی این مسابقات عنوان کرد: من به عنوان نماینده کومیته فنی فدراسیون کاراته علی‌رغم مشغله کاری در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کردم و برای من جالب بود روی سکوی وزن 55 کیلوگرم کسانی قرار گرفتند که حداقل یک مدال جهانی یا آسیایی داشتند. در سایر اوزان نیز همانطور که قبلا گفته بودم مشکلاتی وجود دارد و با ترکیب شدن ملی‌پوشان مسابقات جهانی به این نفرات و هدایت هروی انشاالله در مسابقات کشورهای اسلامی نتیجه خوبی بگیریم.

رهنما در خصوص ادامه همکاری شهرام هروی با تیم ملی کاراته عنوان کرد: با نتیجه بسیار درخشان کاراته ایران در اتریش کمترین حق شهرام هروی ادامه همکاری با تیم ملی بود. نتیجه اتریش فقط متعلق به همین کادرفنی است . یک سری بدعت در کاراته کشور وجود داشته که امیدوارم فدراسیون محکم پای آن بایستد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رای فرجی برای بدنه کاراته کشور بود که در جای جای کشور پراکنده شده بود. با پتانسیلی که فرجی دارد من خواستار این هستم به هیچ وجه به هیچ کس باج ندهد. در طول چندین سال گذشته مشخص بوده چه کسانی تمامیت خواه هستند. من به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی، عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته و یک مدیر اجرایی ورزش کشور حواسم به کاراته است و آن را پیگیری می‌کنم.

ارسال نظر: