سرمایه بیمه ایران معین پنج برابر شد

کدخبر: 2087209

درحال حاضر،شرکت بیمه ایران معین به لحاظ سرمایه در زمره شش شرکت اول صنعت بیمه به شمار می رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در پیامی خبردادکه سرمایه شرکت متبوع اواز 500 به 2500 میلیارد ریال افزایش یافته است.

در پیام ابراهیم حمیدی آمده است:سپاس شایسته خداوندی است که نعمت های خود را به ما عنایت فرمود و به ما توفیق خدمت به خلق خود را عطا نمود.

در ادامه این پیام تصریح شده :هم اینک که موفقیت های شرکت بیمه ایران معین این "نهالی نو از ریشه ای کهن" در سایه مساعدت ها، کوشش کارکنان، نمایندگان و مدیران بیمه ایران و بیمه ایران معین و مشتریان ماندگار آن ها، رقم خورده است، لازم می دانم به عنوان عضوی کوچک از این مجموعه معظم، ضمن سپاس فراوان، به استحضار شما نیک اندیشان اعلام کنم که با ثبت آخرین مرحله از افزایش سرمایه شرکت که با حمایت سهامداران و بویژه بیمه ایران، صورت پذیرفته،سرمایه شرکت از محل سود انباشته، سود جاری و بعضا با آورده نقدی سهامداران از ۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۲ به ۲۵۰۰ میلیارد ریال در سال۱۳۹۵ افزایش یافته است.

در انتهای پیام مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین آمده که درحال حاضر،شرکت بیمه ایران معین به لحاظ سرمایه در زمره شش شرکت اول صنعت بیمه به شمار می رود که توانسته در سال های گذشته،با ارتقای جایگاه خود در صنعت بیمه گام های مهمی را در رشد و توسعه بیمه بردارد.

ارسال نظر: