زمان مناسبی تا مسابقات جهانی در پیش داریم

بی‌باک: دلم روشن است از پس مسئولیت بر می‌آیم/ مربیگری خود را مدیون مقانلو هستم

کدخبر: 2087239

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: دلم روشن است که می‌توانم از پس این مسئولیت سنگین بربیایم و امیدوارم بتوانم از تمام پتانسیل تکواندو کشورمان استفاده کنم.

مهدی بی‌باک در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: اول از همه باید از جامعه تکواندو و کمیته فنی فدراسیون بابت اعتماد و مسئولیت مهمی که برعهده من گذاشت تشکر کنم . دلم روشن است که می‌توانم از پس این مسئولیت سنگین بربیایم و امیدوارم بتوانم از تمام پتانسیل تکواندو کشورمان استفاده کنم.

وی تصریح کرد: بیشتر از هر چیزی و حتی مسائل فنی، در تکواندو نیاز به همدلی داریم و امیدوارم در آینده با کارها و خردجمعی که انجام می‌شود این همبستگی و یکدست را ایجاد کنم. به عنوان کوچکترین عضو خانواده تکواندو از عزیزانی که گله‌مند و ناراحت هستند درخواست می‌کنم به اقتدار ملی و کسب مقام برای کشورمان فکر کنند. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به ورزش کشورم خدمت کنم و مانند گذشته تکواندو را در راس سکوهای جهانی ببینیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان کمی که تا مسابقات جهانی باقیمانده است این مسئله را نگران کننده نمی‌داند، گفت: 5 ماه تا روز مسابقات جهانی زمان باقی مانده است و این زمان کمی برای آماده‌سازی نیست . ما در این زمان خوب می‌توانیم به آماده‌سازی و پیاده‌سازی برنامه‌های خود برسیم و در تورنمنت‌های مختلف برای آمادگی تیم شرکت کنیم.

وی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در زمان مسابقات جهانی بچه‌ها را به آماده‌سازی کامل برسانیم . با توجه به پتانسیل و استعدادی که در تکواندو ایران موجود است خیلی به افتخارآفرینی و خوشحالی مردم ایران خوشبین هستم تا اقتدار تکواندو ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

بی‌باک در خصوص انتخاب دستیارانش خاطر نشان کرد: در روزهای آینده با مشورت با رئیس و کمیته فنی فدراسیون تکواندو حتما معرفی می‌کنیم تا کادرفنی تیم ملی کامل شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که اعضای شورای فنی می‌توانند کمک خوبی برای او باشند، گفت: من خودم هم عضو شورای فنی هستم. شورای فنی حاضر از اعضای سابق تیم ملی و مربیانی تشکیل شده است که افتخارات بزرگی کسب و باعث افتخار تکواندو ایران شدند. قطعا همه می‌توانیم به هم کمک کنیم و چند فکر بهتر از یک فکر است . حتما در مسائل فنی کادرفنی تصمیم‌گیری می‌کند اما خیلی مسائل در تکواندو است که همه می‌تواند مخرب و هم مثمرثمر باشد. امیدوارم با همدلی خانواده تکواندو تمام موانع موجود را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص آغاز فعالیت‌های تیم ملی تکواندو عنوان کرد: در هفته آینده زمان شروع آینده اردوهای تیم ملی را اعلام و برنامه‌های خود را به فدراسیون تکواندو ارائه می‌دهم تا باتوجه به مسابقاتی که در پیش ‌رو داریم به آماده‌سازی خود بپردازیم.

بی‌باک در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور سه ساله در کنار بیژن مقانلو، از او مشاوره خواهد گرفت، گفت: من همیشه از مشورت‌های مقانلو استفاده می‌کنم. مقانلو کسسی بود که به من اطمینان کرد و من را در کنار خود قرار داد. من نیز خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم و به نوعی مربیگری حال‌حاضرم را مدیون ایشان هستم. مطمئنن نظرات ایشان خیلی برای من مهم است و در جایی که لازم باشد از نظرات ایشان استفاده می‌کنم و همین جا نیز از ایشان رخصت می‌گیرم.

ارسال نظر: