کادر فنی تیم‌های ملی تکواندو مشخص شدند

خلیفه سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان شد

کدخبر: 2087242

با اعلام رییس انجمن تکواندو فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، سرمربیان تیم‌ملی تکواندو دانشجویان کشورمان برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان مشخص و معرفی شدند.

به گزارش نسیم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مرداد ‌ماه تا 8 شهریور ماه سال 1396 به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود. برهمین اساس اصغر رحیمی رییس انجمن تکواندو فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، سید نعمت خلیفه را به عنوان سرمربی تیم ملی دانشجویان در بخش مردان و ندا زارع را به منظورهدایت تیم بانوان معرفی کرد. همچنین هدایت تیم‌ملی پومسه دانشجویان در گروه مردان به احمد اخلاقی و در بخش بانوان نیز به فاطمه اسدپور سپرده شد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پومسه در دو گروه دختران و پسران از یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت 3 روز به میزبانی «آتی راو» قزاقستان برگزار می‌شود. بر همین اساس ظهر امروز (یکشنبه) کمیته فنی فدراسیون تشکیل جلسه داد و سرمربی تیم‌‌های ملی نوجوانان دختر و پسر را معرفی نمود. وحید عبداللهی به عنوان سرمربی تیم‌ملی نوجوانان پسر در بخش کیوروگی و علی سلمانی به عنوان سرمربی در بخش پومسه تعیین گردیدند. اما هدایت تیم‌ملی نوجوانان در گروه دختران و بخش کیوروگی به اعظم درستی و در بخش پومسه به فاطمه اسدپور سپرده شد. گفتنی است؛ در هشتمین دوره این رقابت‌ها که سال 2015 در چین تایپه برگزار شد، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در دو گروه دختران و پسران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شدند.

ارسال نظر: