وکیلی ۱۹ بازیکن را به اردوی نهم نوجوانان دعوت کرد

کدخبر: 2087340

نهمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان از روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور ۱۹ بازیکن آغاز می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

محمد وکیلی، سرمربی تیم نوجوانان ایران 19 بازیکن را برای حضور در نهمین مرحله آماده سازی دعوت کرد که این اردو از روز چهارشنبه 27 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا 15 اسفندماه به مدت 19 روز در فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، صابر کاظمی، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، حسین سلیمان اهری، علیرضا بابایی، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست، مهدی جعفروند، امیرحسین چمنی و محمدرضا طهماسبی 19 بازیکن دعوت شده به اردوی نهم تیم ملی والیبال نوجوانان هستند.

هشتمین اردوی آماده سازی این تیم از نهم تا 22 بهمن ماه در کشور بلغارستان برگزار شد و ملی پوشان نوجوان علاوه بر ادامه تمرینات توپی و بدنسازی خود، هشت دیدار دوستانه و تدارکاتی نیز با حریفان بلغاری برگزار کردند.

ارسال نظر: