رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک در ۲۲ استان/ اسکان اضطرای ۲۰۷۳ نفر

کدخبر: 2087413

رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک در ۲۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضی سلیمی در تشریح عملیات برف و کولاک پرداخت و گفت: تا ساعت ۶ صبح سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵، ۲۲ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال، تهران، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، سمنان، فارس،کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، مازندران، مرکزی، لرستان، همدان، قم، یزد و اصفهان، تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند.

وی با اعلام اینکه در ۱۰۲ محور برف گیر عملیات امدادرسانی انجام شده است، افزود: تاکنون ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر از هموطنان امدادرسانی شده اند و ۲۰۷۳ نفر اسکان اضطراری یافته اند.

سلیمی با اشاره به انتقال ۵ مصدوم و ۶ خانم باردار به مراکز درمانی، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه خودروی گرفتار برف و کولاک رها سازی شده است.

وی با اشاره به حضور ۷۲۵ نیروی امداد و نجات در قالب ۲۱۰ تیم عملیاتی در حوادث برف و کولاک، افزود: ۲۰۰۰ تخته پتو و بسته های غذایی و آشامیدنی در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات، تاکید کرد: امدادرسانی در ١٨ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل،چهارمحال، تهران، خراسان شمالی، زنجان،قزوین، سمنان، کرمانشاه، کردستان،گلستان، مازندران، مرکزی، لرستان، همدان، قم و اصفهان ادامه دارد.

ارسال نظر: