نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

رئیس‌جمهور برخورد شایسته‌ای با مردم خوزستان انجام نداده‌اند/ تاکنون شاهد تدبیری از دولت نبوده‌ایم

کدخبر: 2087524

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه رئیس جمهور و وزرا برخورد شایسته‌ای با مردم خوزستان انجام نداده‌اند، گفت: باید جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور رئیس جمهور در خوزستان برگزار شود ولی تاکنون شاهد تدبیری از دولت نبوده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با فارس ، بابیان اینکه رئیس‌جمهور و وزرا برخورد شایسته‌ای با مردم خوزستان انجام نداده‌اند، تصریح کرد: نه هیأتی به خوزستان آمده، نه تحقیقی صورت گرفته و نه تغییری در مدیریت خوزستان انجام شده است.

وی افزود: خوزستان از نظر مدیریت در بحران قرار دارد و از ضعف مفرط برخوردار است ولی هیچ اقدامی برای بهبود این وضعیت صورت نگرفته است.

آیت‌الله حیدری بابیان اینکه به دلیل گردوغبار باید هرساله به سیستم برق و آب خوزستان رسیدگی شود، گفت: در 3 سال اخیر هیچ اقدامی در رسیدگی به وضعیت سیستم آب و برق استان صورت نگرفته است و دلیل این مشکلات این است که افراد متخصص، متعهد و انقلابی کنار گذاشته‌شده و به‌جای آن‌ها افرادی روی کار آمده‌اند که توانایی اداره استان را ندارند.

وی بابیان اینکه با ساماندهی و تدبیر می‌شود آثار مشکلات طبیعی چون گردوغبار را کاهش داد، خاطرنشان کرد: مشکل قطعی آب و برق قابل‌پیشگیری بود ولی تدبیری از دولت مشاهده نمی‌کنیم و دولت با سکوت همه امور را به حال خود رها کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان بابیان اینکه مردم خوزستان به‌شدت از بی‌تدبیری دولت گله‌مند هستند، تصریح کرد: باید جلسه‌ای عاجل و فوق‌العاده با حضور شخص رئیس‌جمهور در استان خوزستان برگزار شود ولی تاکنون شاهد چنین اقدامی از سوی دولت نبوده‌ایم.

ارسال نظر: