رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی:

۲۲ بهمن امسال برای انقلاب و ایران اسلامی مایه آبرو شد

کدخبر: 2087624

در آستانه‌ سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » در آستانه‌ سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار:

- رهبر انقلاب برای دیدار با مردم آذربایجان شرقی وارد حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) شدند.

- پس از ورود رهبر انقلاب: ذکر مصائب حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به مناسبت ایام فاطمیه توسط یکی از مداحان آذری زبان

- پیش از آغاز بیانات رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده‌ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دقایق کوتاهی به سخنرانی پرداخت.

- هم اکنون؛ سخنرانی رهبرانقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی در حال انجام است.

- بیانات مهم رهبر انقلاب درباره «اتحاد مردم، اقوام و مذاهب در سراسر کشور »، «مسأله مطرح شده اخیر در رسانه‌ها درباره آشتی ملی»، «قدردانی از حضور گسترده ملت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن» و «وظایف مسئولان کشور در حل مشکلات مردم» در دیدار مردم آذربایجان تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود.

- دقایقی پیش، سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به پایان رسید.

امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد اما مردم گله‌مندند

- امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.

- مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین نیاورند؛ #مردم_گله_مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.

مردم با فتنه گران عاشورای ۸۸ قهرند و آشتی نمیکنند

- یک عده‌ای تعبیر "آشتی_ملی" را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ - بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

- آخر سالِ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است و مسئولین باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کرده‌اند؛ نگویند باید چنین بشود، بگویند چنین شد. نمی‌شود گلایه‌های مردم را نادیده گرفت؛ مسئله‌ی گرانی و بیکاری و رکود مهم است؛ مسئولین باید تلاش کنند.

- امروز دشمن سعی دارد به اقتصاد کشور فشار بیاورد تا مردم دچار مشکل شده و دلزده بشوند.

به مسئولین ما میگویند اگر 4برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض! جنگ واقعی جنگ اقتصادی است

- یکی از ترفندهای دشمن چه در دولت قبل آمریکا و چه دولت فعلی آمریکا این است که هی تهدید میکنند به جنگ که گزینه های نظامی روی میز است.

- آن مسئول اروپایی به مسئولین ما میگوید اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض! چرا میگویند جنگ؟ چون ذهن برود به جنگ.

- جنگ واقعی جنگ اقتصادی و تحریم و گرفتن عرصه کار و فعالیت و فناوری در کشور است. ما را به جنگ نظامی متوجه میکنند تا از این غفلت کنیم. جنگ واقعی جنگ فرهنگی است.

ارسال نظر: