مسئول کمیته والیبال ساحلی خبر داد؛

ورود خانم‌ها به مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی کیش آزاد شد

کدخبر: 2087664

سرپرست سازمان والیبال ساحلی گفت: با توجه به جلساتی که با ناظر فدراسیون جهانی و مسئولان کمیته جهانی والیبال ساحلی داشتیم، مشکل حضور بانوان تماشاگر در تور جهانی حل شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کسری غفوری درباره حضور بانوان در مسابقات تور جهانی اظهار داشت: ناظر فدراسیون جهانی نسبت به عدم حضور بانوان به عنوان تماشاگر در محوطه مسابقات معترض بود و حتی تهدید به لغو مسابقات کرده بود اما با توجه به جلساتی که در این خصوص داشتیم این موضوع حل شد.

وی ادامه داد: ما تعهدات فدراسیون والیبال ایران را به مسئولان FIVB اعلام کردیم و با توجه به جلساتی که با فرمانده نیروی انتظامی، مدیر کل مناطق آزاد کیش، رئیس کمیته والیبال ساحلی و رئیس کمیته رسانه‌های فدراسیون جهانی داشتیم در نهایت مجوز حضور بانوان را در این رقابت‌ها گرفتیم.

غفوری افزود: حضور بانوان در تور جهانی آزاد شده و همه می‌توانند از نزدیک مسابقات را تماشا کنند. تصمیمی که صبح امروز برای ممانعت حضور بانوان در مسابقات گرفته شد غیرمسئولانه بود.

مسئول کمیته والیبال ساحلی ایران تصریح کرد: رقابت‌های تور جهانی در بالاترین سطح فنی برگزار می‌شود. 8 تیم المپیکی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و برای نخستین بار رقابت‌ها در سه شبکه ماهواره‌ای به صورت مستقیم پخش می‌شود.‌

منبع: تسنیم

ارسال نظر: