آیت‌الله جنتی:

مردم ۲۲ بهمن با وجود برخی گلایه‌ها، نسبت به مشکلات اقتصادی و بیکاری، دعوت رهبری را لبیک گفتند

کدخبر: 2087682

دبیر شورای نگهبان ضمن تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی کشور با وجود برخی گلایه‌ها، نسبت به مشکلات اقتصادی و بیکاری، دعوت رهبری را لبیک گفتند و نشان دادند آنجا که احساس ضرورت کنند، در صحنه حضور دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و آرزوی نیل به شفاعت ایشان، از حضور با شکوه مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تجلیل کرد.

وی گفت: این مردم نشان داده‌اند که هر جا مصالح اسلام و نظام مطرح است، کوتاه نمی‌آیند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حضور مردم همیشه در صحنه در مناسبت‌هایی مثل روز قدس و 22 بهمن، تصریح کرد: این مردم مؤمن در هوای سرد و گرم، آنجا که احساس ضرورت کنند، در صحنه حضور دارند و از اسلام و میهن خود دفاع می‌کنند.

آیت‌الله جنتی افزود: در برخی استان‌ها مثل همدان و خوزستان به دلیل سردی هوا یا گرد و غبار بسیار، شرایط حضور در راهپیمایی مساعد نبود، اما این مردم با وجود سردی هوا یا مشکل تنفس در گرد و غبار، بیشتر از گذشته، راهپیمایی 22 بهمن امسال را با شکوه برگزار کردند.

وی با اشاره به بررسی گزارش‌هایی از استان‌های مختلف درباره راهپیمایی 22 بهمن، گفت: در اکثر استان‌ها حضور مردم در این راهپیمایی بیش از گذشته بود و مقایسه گزارش‌های امسال و سال‌های گذشته نشان می‌دهد در مواردی جمعیت حاضر مردم بیش از تظاهرات سال گذشته بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد: به نمایندگی از مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان و نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که متولی برگزاری این راهپیمایی بود، از مردم و مقامات امنیتی، انتظامی و صداوسیما که شرایط مناسب این راهپیمایی را مهیا کردند، تشکر می‌کنم.

آیت‌الله جنتی با اشاره به تلاش ناکام دشمن برای رخنه عوامل تروریستی به کشور، گفت: دشمن سعی داشت ولو با یک حادثه کوچک، این حماسه بزرگ را تحت‌الشعاع قرار دهد که با تلاش خوب دستگاه‌های امنیتی ناکام ماند.

وی، ضمن تجلیل مجدد از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی کشور با وجود برخی گلایه‌ها، نسبت به مشکلات اقتصادی و بیکاری، دعوت رهبری را لبیک گفتند و نشان دادند که برای اساس اسلام و مملکت، همیشه در صحنه حضور دارند.

دبیر شورای نگهبان در پایان از مقامات مسئول خواست به پاس قدردانی از مردم کشور از هیچ کوششی برای خدمت به ملت کوتاهی نکنند.

ارسال نظر: