عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد:

دعوت لاریجانی از روحانی برای حضور در جلسه استیضاح آخوندی

کدخبر: 2087767

رنجبرزاده به برگزاری جلسه استیضاح عباس آخوندی در روز یکشنبه آینده اشاره کرد و گفت: برای جلسه استیضاح رئیس مجلس رسما و به صورت مکتوب از روحانی دعوت کرده است و به احتمال زیاد رئیس‌جمهور در این جلسه حضور می‌یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات هفته آینده خانه ملت برای بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی و لایحه بودجه سال 96 کل کشور در دو نوبت برگزار می شود.

اکبر رنجبرزاده در گفتگویی اظهار داشت: به دلیل برگزاری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در دو نوبت، جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس برگزار نمی شود.

وی افزود: کمیسیون های تخصصی مجلس می توانند در صورت لزوم جلسات فوق العاده ای برای بررسی موضوعات مورد نظر و مهم برگزار کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به برگزاری جلسه استیضاح عباس آخوندی در روز یکشنبه آینده اشاره کرد و گفت: برای جلسه استیضاح رییس مجلس شورای اسلامی رسما و به صورت مکتوب از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دعوت کرده است و به احتمال زیاد رییس جمهوری در این جلسه حضور می یابد.

رییس جمهوری لایحه بودجه سال 96 کل کشور را یکشنبه 14 آذر ماه تقدیم مجلس کرد، این لایحه ابتدا در کمیسیون های تخصصی و پس از آن در کمیسیون تلفیق بررسی شد.

رسیدگی به این لایحه 12بهمن ماه در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس پایان یافت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: