ناظر فنی فدراسیون جهانی والیبال:

ایران از فناوری و تجهیزات جدید استفاده می‌کند/ پیشرفت ایران چشم‌گیر است

کدخبر: 2087768

ناظر فنی فدراسیون جهانی والیبال گفت: میزبانی مسابقات تور جهانی ۲۰۱۷ در مقایسه با سال گذشته با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایلیا ولدوروسکی، ناظر فنی فدراسیون جهانی والیبال به منظور نظارت بر نحوه میزبانی مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی 2017 در ایران حضور دارد، درباره این دوره از رقابت‌ها گفت: تغییرات زیادی در این مسابقات نسبت به سال گذشته اعمال شده است. سال قبل مسابقات بدون ستاره بود اما امسال 3 ستاره شده و این یعنی این رقابت‌ها در ایران با پیشرفت روبه رو بوده است.

وی با اشاره به برخی از این تغییرات گفت: برخی قسمت‌های میزبانی ایران نسبت به سال 2016 با بهبود همراه بوده است. امسال از فناوری و تجهیزات جدید استفاده می‌شود. برای مثال نتایج به شکل دقیقی روی مانیتورها نمایش داده می‌شود و برخی تغییرات فنی دیگر که برای امتیاز میزبانی ایران از تور جهانی خوب است.

ایلیا درباره حضور تیم‌های برتر جهان و تیم‌های المپیکی در این دوره از مسابقات ، گفت: کیفیت تیم‌های حاضر در مسابقات تور جهانی 2017 نسبت به سال قبل بسیار بیشتر شده است. این اتفاق قطعا ناشی از سه ستاره شدن و البته افزایش میزان جایزه مسابقات است. تیم‌هایی مانند امریکا و لهستان و … در این رقابت‌ها حضور دارند و قطعا سال‌های بعدی شاهد شرکت کردن تیم‌های بهتر هم خواهیم بود.

ناظر فنی فدراسیون جهانی درباره مشکلی که در روز نخست مسابقات در ارتباط با حضور بانوان ایجاد شد، گفت: خوشبختانه این مشکل با صحبت‌هایی که صورت گرفت حل شد و زنان ایران روز دوم این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کردند.

ایلیا یادآور شد: فدراسیون جهانی والیبال اهداف مهمی از برگزاری مسابقات تور جهانی دارد که یکی از آن‌ها ترویج والیبال در بین خانواده‌ها و علاقه‌مند کردن مردم به این رشته است. به همین دلیل همواره در تلاشیم بتوانیم شرایط ورود خانواده‌ها به زمین مسابقات را فراهم کنیم.

ناظر روس فدراسیون جهانی درباره حضور تیم‌های روسی در این دوره از مسابقات تور جهانی، گفت: روسیه در جدول اصلی چهار تیم دارد. امیدوارم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند. دوست دارم نبرد تیم‌های ایرانی با روسی را ببینم.

ارسال نظر: