توسط عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مطرح کرد؛

طرح "تأمین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی" در جهت دفاع از حقوق مدنی

کدخبر: 2087790

حق‌شناس طرح "تأمین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی" را طرحی در جهت دفاع از حقوق مدنی دانست و گفت: نباید هر کسی به خود اجازه بدهد که نشست‌ها را به هرج و مرج بکشد، بنابراین این طرح یک قدم روبه جلو است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس‌ نوشت: محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی صبح امروز (پنج‌شنبه) در کنگره حزب ترقی ایران اظهار داشت: سابقه تحزب در کشور ما به بیش از 110 سال می‌رسد و تحزب قبل از مشروطه در کشور ایران وجود داشته است.

وی تأکید کرد: تحزب در کشور ما به اندازه یک قرن عمر نداشته است و ما به فاصله کوتاهی وارد جنگ جهانی اول شدیم و استبداد رضاخان نیز سبب شد آزادی‌های سیاسی و مطبوعاتی 20 سال به محاق برود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه نیازمند بازنگری در قانون احزاب هستیم، گفت: طرح قانون احزاب در مجلس یک گام به عقب بود، بنابراین احزاب کشور نگران هستند.

حق‌شناس در ادامه سخنان خود بر ضرورت جرم سیاسی نیز تأکید و تصریح کرد: اگر کسی جرمی در جهت دفاع، خدمت و تلاش برای ارتقای کشور صورت داد، این جریم با اختلاص،‌ دزدی و دستبرد مسلحانه تفاوت خواهد داشت.

وی فراکسیون امید مجلس را فراکسیون اکثریت مجلس برشمرد و طرح «تأمین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی» را طرحی در جهت دفاع از حقوق مدنی دانست و گفت: نباید هر کسی به خود اجازه بدهد که نشست‌ها را به هرج و مرج بکشد، بنابراین این طرح یک قدم روبه جلو است.

ارسال نظر: