علی اکبر رائفی‌پور:

تاکید مقام معظم رهبری به حضور پرشور فعالین حوزه فضای مجازی/ لزوم آموزش در بحث فضای مجازی

کدخبر: 2087807

پژوهشگر و کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: در دیداری که فعالین این حوزه با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان به حضور پررنگ فعالین حوزه فضای مجازی تاکید فراوان داشتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ علی اکبر رائفی پور پژوهشگر و کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، در خصوص فضای مجازی و الزامات آن اظهار داشت: به طور کلی در جوامع امروزی نمی توان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را نمی توان نادیده گرفت، چراکه بازی در زمین دشمن است.

وی در ادامه افزود: همان طور که می دانید شبکه های اجتماعی توسط جوامع غربی طراحی شده است. بنده معتقدم که شبکه های اجتماعی به مانند اینترنت است. در فضای اینترنت می توان به هرچه که نیاز است، دست پیدا کرد. شبکه های اجتماعی هم در حال حاضر چنین فضایی را دنبال می کند.

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی با اشاره به این که در حال حاضر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به کدام سمت در حال حرکت است، به نوعی در همین الان قابل آموزش است. بنده همچنین معتقدم که بایستی مردم آمادگی های لازم را داشته باشند. تکنولوژی مدام در حال پیشرفت است.

رائفی پور در ادامه تصریح داشت: نبایستی آموزش ها به صورت آزمون و خطا باشد. بنده همچنین معتقدم که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بحث لاجرم است. در دیداری که فعالین این حوزه با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان به حضور پررنگ فعالین حوزه فضای مجازی تاکید فراوان داشتند.

ارسال نظر: