تور جهانی والیبال ساحلی - کیش

آخرین نماینده ساحلی ایران هم حذف شد

کدخبر: 2087817

تیم‌های والیبال ساحلی ایران در تور جهانی ۲۰۱۷ کیش با شکست مقابل حریفانشان از راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر بازماندند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در آخرین دیدار روز دوم مسابقات تور جهانی ، به مصاف تیم استرالیا ( دورانت و شوبرت) رفتند.

بازیکنان ایران در این مسابقه با وجود نمایش دیدنی که مقابل حریف خود داشتند نتیجه را 2 بر یک واگذار کردند و از رسیدن به جمع 16 تیم برتر مسابقات بازماندند. تیم والیبال ساحلی استرالیا در ست‌های دوم و سوم با نتایج 21 بر 19 و 18 بر 16 موفق به پیروزی مقابل ایران شد و در ست اول مقابل شاگردان رضا نائینی با حساب 21 بر 19 تن به شکست داد.

در دیگر دیدار تیم ایران ( سلاق / میرزاعلی) مقابل فرانسه تن به شکست 2 بر صفر داد تا ایران نماینده‌ای در ادامه مسابقات نداشته باشد. فرانسوی‌ها در دو ست پیاپی 21 بر 12 و 21 بر17 موفق به شکست دادن ایران شدند.

دو تیم آلمان و لهستان هم به ترتیب مقابل روسیه و اتریش با نتایج مشابه به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعدی جدول اصلی مسابقات شدند.

با برگزاری این 4 دیدار پرونده روز دوم دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی 2017 بسته شد و تیم‌های راه یافته به مرحله بعد فردا برای رسیدن به جمع 8 تیم نهایی با هم رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر: