سید حسن نصرالله:

اسرائیل نیروگاه اتمی دیمونا را باید جمع کند/ ما همواره چیزی برای ترساندن داریم/ اسرائیل غافلگیر خواهد شد

کدخبر: 2087818

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همه تهدیدات و هراس‌افکنی‌های اسرائیل را برای حمله به لبنان، جنگ روانی می‌دانیم و انگشتان نیروهای مقاومت روی ماشه‌های تفنگ‌هاست؛ ما همواره چیزی برای ترساندن داریم و اسرائیل غافلگیر خواهد شد و اگر اسرائیلی‌ها حمله کنند احمق خواهند بود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از تلویزیون العالم، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در همایش فرماندهان شهید گفت افتخار حزب الله لبنان آن است که نخستین تهدید برای اسرائیل است. صحبت اسرائیل از حمله سوم به لبنان صرفاً هراس افکنی است.

وی افزود: اینکه اسرائیل کشورها و ارتشهای عربی را در انتهای فهرست تهدید برای این رژیم می داند از نظر راهبردی خطرناک است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت اسرائیل از این می ترسد که در حمله به لبنان پیروز نشود و گرنه منتظر اجازه دونالد ترامپ و امثال ترامپ نمی ماند.

سید حسن نصر الله گفت قدرت مقاومت و حمایتها و موضع گیری پایدار رئیس جمهور لبنان مانع حمله اسرائیل به لبنان است. برای اسرائیل حمایتهای آمریکا یا عربی برای حمله به لبنان اهمیتی ندارد بلکه آنچه برای اسرائیل اهمیت دارد تحقق پیروزی قاطعانه در جنگ است.

وی گفت حتی اگر ترامپ به اسرائیل اجازه بدهد به لبنان حمله کند این هم ما را نمی ترساند. حمایتهای آمریکا و اعراب که به اسرائیل اجازه می دهد به لبنان حمله کند همواره وجود داشته است. اسرائیلی ها به تازگی حرفهای زیادی درباره حمله به لبنان و حزب الله زده اند.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت نیروی هوایی اگر چه تأثیر گذار است اما تکلیف نبرد را روشن نخواهد کرد و به آن فیصله نخواهد داد و قوی ترین گزینه اسرائیل نیز نمی تواند کاری در لبنان انجام دهد.

سید حسن نصرالله با اشاره به توانایی موشکی مقاومت برای هدف گیری مراکز حساس رژیم صهیونیستی گفت: توان تبدیل تهدید به فرصت را داریم و مراکز تسلیحات این رژیم را به تهدیدی برای خود صهیونیست ها تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: همه تهدیدات و هراس افکنی های اسرائیل را برای حمله به لبنان، جنگ روانی می دانیم و انگشتان نیروهای مقاومت روی ماشه های تفنگهاست. ما همواره چیزی برای ترساندن داریم و اسرائیل غافلگیر خواهد شد و اگر اسرائیلی ها حمله کنند احمق خواهند بود.

مرگ مذاکرات سازش دیروز به طور نیمه رسمی اعلام شد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت دیروز به طور نیمه رسمی مرگ مذاکرات [سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطینی و رژیم صهیونیستی] اعلام شد.

وی افزود: طرح اسرائیل «حکومت اداری محدود» در غزه است اما بقیه فلسطین تکه تکه خواهد شد و امکان بازگشت فلسطینیان نیز وجود ندارد.

سیدحسن نصرالله گفت: شهادت و گواهی بنیامین نتانیاهو [نخست وزیر رژیم صهیونیستی] مبنی بر اینکه اسرائیل به هم پیمان اعراب تبدیل شده، لکه ننگی بر پیشانی برخی حکام عرب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتفاضه قدس از مهم ترین اشکال مقاومت در فلسطین است.

ارسال نظر: