در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان شد:

جزئیات جلسه ارشاد با مدیران شهر آفتاب/ جانمایی سالن‌های نمایشگاه تا قبل از نوروز نهایی می‌شود

کدخبر: 2087977

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران جزئیات جلسه ارشاد با مدیران شهر آفتاب را تشریح کرد.

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره اولین جلسه نمایشگاه کتاب با مسئولان شهر آفتاب گفت: پنج شنبه گذشته جلسه ای با مدیران شهر آفتاب داشتیم و در خصوص برگزاری سی امین نمایشگاه کتاب مسایل مختلف که میبایست بصورت جدی در موردش اقدام کرد صحبت کردیم.

وی افزود: حمل و نقل و ترافیک، زیر ساخت‌ها و توسعه امکانات رفاهی مسائلی بودند که مفصل در مورد آنها بحث کردیم.

صفری ادامه داد: شهر آفتاب شرایطش نسبت به نمایشگاه بیست و نهم بهتر شده اما نمایشگاه کتاب به دلیل گستردگی متراژ و تعداد سالن زیر بار نمایشگاهی و حضور میلیونی مخاطب باید اقدامات خاصی برایش انجام شود.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران گفت: این جلسه با حضور قائم مقام، معاون اجرایی و مدیر کمیته اجرایی و رفاهی و مدیرعا مل، قائم مقام و مدیران شهر آفتاب برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید این مجموعه بعد از جلسه پنج شنبه گفت: باید جانمایی بخش‌های مختلف نمایشگاه را نهایی کنیم؛ تا بتوانیم قبل از سال جدید بخش های مختلف را جانمایی کرده باشیم.

صفری درباره اضافه شدن بخش های بیشتر به نمایشگاه گفت: الان نمی شود در این مورد حرفی زد چون در مرحله براورد هستیم. باید ثبت نام ها تمام شود؛ چون مهم است که متراژ مفید مورد نیازمان بدست بیاید.

ارسال نظر: