گزارش «نسیم آنلاین»: حمایت مشکوک انجمن صنفی حمل و نقل ریلی از آخوندی!

فشار دولت به یک انجمن صنفی برای حمایت از وزیر راه و شهرسازی!

کدخبر: 2087998

در شرایطی که اکثر فعالان حوزه حمل و نقل و مسکن انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد عباس آخوندی طی ماه‌های اخیر انجام داده‌اند، انجمن صنفی حمل و نقل ریلی ایران در بیانیه‌ای که پایگاه اطلاع رسانی دولت آن را منتشر کرده به حمایت از وزیر راه دولت روحانی پرداخت.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: در شرایطی که اکثر فعالان حوزه حمل و نقل و مسکن انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید طی ماه‌های اخیر انجام داده‌اند، انجمن صنفی حمل و نقل ریلی ایران در بیانیه‌ای که پایگاه اطلاع رسانی دولت آن را منتشر کرده به حمایت از وزیر راه دولت روحانی پرداخت. این انجمن در شرایطی خدمات ریلی دوران آخوندی را بی‌سابقه دانسته که حجم مشکلات بخش ریلی کشور در دوران وزارت او در دهه‌های گذشته بی‌سابقه بوده است. گفتنی است این انجمن با فشار دولت مجبور به انتشار این بیاینه شده است. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: در کنار دلایل سلبی انجمن صنفی حمل و نقل ریلی ایران برای ابراز نگرانی از استیضاح دکتر آخوندی دلایل ایجابی نیز دارد که به اختصار شرح داده می شود.

آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی برای ایجاد ساختار نظام های نوین عرصه های گوناگون حمل ونقل کشور برنامه‌هایی را تدوین، اجرا و پیگیری نمودند که ایجاد وقفه در روند اجرایی آنها کشور را از فرصتی طلایی محروم می گرداند.

نگاه توسعه محور حاکم بر صنعت ریلی کشور طی مدت گذشته از عمر دولت یازدهم دستاوردهای کمی و کیفی گسترده ای داشته که افزایش بی سابقه طول خطوط دوم ریلی، بهسازی ریل‌های موجود خدمت رسانی بهتر به مسافرین و ... تنها بخشی از آن است.

نظر به مجموعه نکات مذکور انجمن صنفی حمل ونقل ریلی ایران مجدانه از نمایندگان محترم تقاضا دارد. نسبت به تداوم خدمت رسانی جناب آقای دکتر آخوندی به کشور اقدام نموده و دولت یازدهم را در نیمه دوم سال پایانی خدمت از نعمت وزیری کاردان و دانشمندی محروم ننمایند.

ارسال نظر: