در المپیک ضعیف‌ترین نتیجه کل دوران ورزشی‌ام را گرفتم

حدادی: المپیک ۲۰۲۰ آخرین حضور ورزشی من است/ هیچ‌گاه به شورای شهر نخواهم رفت

کدخبر: 2088095

پرتابگر دیسک تیم ملی دو و میدانی ایران گفت: ن سیاسی نیستم و فعالیت سیاسی ندارم. اگر قرار بود سیاسی باشم که اینطوری حرف نمی‌زدم!

به گزارش « نسیم آنلاین »، احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک صبح امروز یکشنبه اول اسفند میهمان سیدعلی ضیاء در برنامه «فرمول یک» بود.

حدادی درباره وضعیت فعلی خود گفت: بعد از المپیک به آلمان رفتم و سه جراحی روی پایم انجام دادم. یک جراحی باید سال گذشته انجام می‌شد که به خاطر کمبود وقت، به بعد از المپیک موکول شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان می گفتند دوران احسان حدادی در المپیک به پایان رسیده است، تصریح کرد: من در المپیک ضعیف‌ترین نتیجه کل دوران ورزشی‌ام را گرفتم اما باز در بین آسیایی‌ها اول شدم و با اختلاف سه چهار متر از آسیایی‌ها جلوتر بودم. قرار نیست هر ورزشکاری همیشه در سطح بالا باشد.

این قهرمان پرتاب دیسک یادآور شد: منتقدان همیشه اظهارنظر می‌کنند و اصلا بودنشان برای همین است و اگر نباشند نمی‌توان پیشرفت کرد. من در المپیک پکن که 23 ساله بودم شانس اصلی طلا بودم اما مشکلی برایم پیش آمد که متاسفانه نشد.

وی درباره آینده بیان کرد: سال بعد برای من خیلی مهم است و بازی‌های آسیایی را داریم که من تا به حال سه طلا در آن کسب کرده‌ام.

این ورزشکار با اشاره به اینکه المپیک 2020 آخرین حضور او خواهد بود، درباره دوران مدرسه افزود: درس‌هایم خوب بود اما ریاضی و عربی‌ام ضعیف بود. وقتی تجدید می‌گرفتم، مادرم به مدرسه می‌رفت و کارنامه را می‌گرفت. از او خواهش می‌کردم کارنامه را به پدرم نشان ندهد.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روزی عضو شورای شهر شود، گفت: من سیاسی نیستم و فعالیت سیاسی ندارم. اگر قرار بود سیاسی باشم که اینطوری حرف نمی‌زدم!

وی در پایان عنوان کرد: هزینه مربی‌ام را فدراسیون می‌دهد. بالاخره حضور یک مربی و یک فیزیوتراپ در کنار یک قهرمان دو و میدانی بدیهی است. چندین اردو در پیش دارم که خارج از کشور هستند. از بودن در خارج از کشور در این 15 سال و دوری و تنهایی خسته شده‌ام اما متاسفانه امکانات در داخل کشور وجود ندارد.

منبع: فارس

ارسال نظر: