در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید یخچال فریزر عنوان شد

مدیرعامل کارخانه یخچال فریزر: تولید ایرانی، راه‌حل اشتغال‌زایی است

کدخبر: 2088154

مدیرعامل کارخانه تولید یخچال فریزر شرکت مولد کاشانه پارس بازرگان گفت: تولید کالای ایرانی با کیفیت، اشتغالزایی برای جوانان متخصص، عرضه محصولات با آخرین استانداردهای روز دنیا با قیمت مناسب به بازار از وعده هایی بود که در نشست خبری هم به آن اشاره شده بود و تحقق یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفته گذشته کارخانه تولید یخچال فریزر شرکت مولد کاشانه پارس بازرگان (مجموعه کارخانجات بایاتک) با حضور غلامرضا کاتب نماینده گرمسار، داریوش طاهری فرماندار گرمسار، رئیس و اعضا سازمان صنایع و معادن گرمسار، کارکنان بنیاد شهید سمنان و جمعی از خانواده های شهدا افتتاح شد.

سیدهادی طباطبایی مدیرعامل این کارخانه با اعلام این خبر گفت: این کارخانه با ظرفیتی روزانه 50 عدد یخچال فریزر شروع به کار خواهد کرد که در مدت 40 روز تا 6 ماه پس از آغاز کار به ظرفیتی روزانه 200 عدد و در نهایت پس از یکسال به روزانه 1200 عدد تولید دست پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه تولید کالای ایرانی با کیفیت، اشتغالزایی برای جوانان متخصص، عرضه محصولات با آخرین استانداردهای روز دنیا با قیمت مناسب به بازار از وعده هایی بود که در نشست خبری هم به آن اشاره شده بود و تحقق یافت افزود: یکی از ویژگی هایی این کارخانه تولید محصولی کاملا ایرانی به دست متخصصان ایرانی است، برای این هدف که در راستای شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است از بین دانشجویان دانشگاه های صنعتی کشور مانند دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر اقدام به جذب مهندسین جوان و نخبه کرده است.

طباطبایی تاکید کرد: این در حالی است که در فاز بعدی این کارخانه تولید ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و تلفن همراه به مرحله اجرا در خواهد آمد و در فاز نهایی آماده سازی سبد محصولات خانگی تمام ایرانی است.

گفتنی است این کارخانه در ابتدا برای 50 نفر از جوانان تحصیل کرده در بخش های مختلف طراحی، تولید و توزیع اشتغال زایی کرده است که با توجه به اهداف تعیین شده ظرف مدت یکسال به جذب 350 نفر مستقیم و 1200 نفر غیر مستقیم اقدام می کند که در فراخوان هایی از بین دانشجویان نیروی کار خود را تامین می کند.

در گذشته کارخانه مولد کاشانه نمایندگی انحصاری گروه تولیدی CANDY ایتالیا بود که بنا به دلایل تحریمی از تولید محصولات در ایران خودداری کردند که دانشجویان نخبه و مهندسین جوان با غیرت با مهندسی معکوس توانستند تمام فایل هایی که رمز گذاری شده بود را باز کنند و خط تولید کاملا ایرانی به راه بیاندازند.

30 درصد از کارکنان کارخانه مولد کاشانه از مهندسین دانشگاه های امیرکبیر و صنعتی شریف و 70 درصد از نیروهای انقلابی جویای کار هستند.

ارسال نظر: