رئیس پلیس راه راهور ناجا:

برای مهار آتش در جاده‌ها نهادی نداریم/ آتش‌نشانی نمی‌تواند به موقع در محل حادثه حاضر شود

کدخبر: 2088159

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه برای مهار آتش در جاده‌ها نهادی نداریم، گفت: متاسفانه به دلیل مسافت زیاد تا رسیدن به محل وقوع حوادث جاده‌ای ماموران آتش‌نشانی هم نمی‌توانند به موقع به محل حادثه برسند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره مشکلات ناشی از نبود واحد آتش‌نشانی مستقل برای اطفای حریق در جاده‌ها گفت: آنچه مسلم است، ما در راهنمایی و رانندگی و به خصوص پلیس راه با خلاء واحد آتش‌نشانی روبه‌رو هستیم. نبود واحد آتش‌نشانی در جاده‌ها برای ما مشکلات بسیاری به وجود آورده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بروز حوادث رانندگی در جاده‌ها ادامه داد: متاسفانه در مواقعی که حوادث در جاده‌ها به وجود می‌آید و ما شاهد آتش‌سوزی می‌شویم، هیچ نهادی وجود ندارد تا برای اطفاء آن اقدام کند. باید به این نکته هم اشاره کرد که به دلیل مسافت زیاد ماموران آتش‌نشانی هم نمی‌توانند به موقع به محل حادثه برسند.

سردار حمیدی به وسعت جاده‌ها و همچنین تردد محموله‌های نفتی اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت جاده‌های ایران، تردد محموله‌های قابل اشتعال در این جاده‌ها و همچنین حوادث اتوبوسی که منجر به آتش‌سوزی می‌شود، این همت را می‌طلبد که برای برون‌رفت از وضعیت کنونی واحد آتش‌نشانی در جاده‌ها، دارای ساختار ثابتی شود تا امدادرسانی به درستی صورت گیرد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر: