هر روز با مستندهای شبکه چهار

کدخبر: 2088187

"پرواز پلیکان های سفید"، "اینجا آدم ها"، "چنارستان"،"زندگی در خورموسی" عنوان مستند هایی است که در طول هفته از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، مستند های "پرواز پلیکان های سفید"، "اینجا آدم ها"،"زندگی در خورموسی" با موضوع محیط زیست و مستند "چنارستان " با موضوع تاریخی برای پخش از شبکه چهار سیما در نظر گرفته شده است .

"پرواز پلیکان های سفید" مستندی است ساخته رضا محمدپور که به بررسی زندگی پلیکان ها در طبیعت و تالاب های استان آذربایجان غربی و دریاچه ارومیه می پردازد . این مستند یکشنبه اول اسفند ساعت 17:00 از شبکه چهار پخش می شود.

"اینجا آدم ها" مستندی است که به نمایش افرادی می پردازدکه بصورت داوطلبانه جهت حفظ و آزادسازی پرندگان مهاجری که توسط شکارچیان در شمال ایران شکار یا اسیر می شوند تلاش می کنند." اینجا آدم ها " دوشنبه ، دوم اسفند ساعت 17:00 از شبکه چهار پخش می شود.

"چنارستان"ساخته هادی آفریده ،به بررسی تاریخچه بناهای تاریخی از میدان راه آهن تا میدان تجریش با تکیه بر درختان چنار خیابان ولی عصر (عج) می پردازد. مستند "چنارستان" سه شنبه ، سوم اسفند ساعت 17:00 از شبکه چهار پخش می شود.

"زندگی در خورموسی" کاری است از حجت طاهری، این فیلم مستند درباره 6 گونه فراوان پرنده در جزیره خور موسی است. جزیره خور موسی واقع در جنوب ماهشهر است و این فیلم در بهار و تابستان سال های 92 تا 94 فیلمبرداری شده است . "زندگی درخورموسی" چهارشنبه ، چهارم اسفند ساعت 17:00 از شبکه چهار پخش می شود.

ارسال نظر: