محسن رضایی:

دولتی‌های ما باید انقلابی باشند تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم

کدخبر: 2088207

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتی های ما باید انقلابی باشند تا بتوانیم مشکلات را با عصای معجزه کننده انقلاب مرتفع کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در جمع استادان و طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) شهر اراک ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: این راهپیمایی بعد از ۴۰ سال از شروع انقلاب و ۳۸ سال پس از پیروزی آن، بیانگر فلسفه این راه است. مردم با میل قلبی خود در این راهپیمایی شرکت می کنند؛ به طوری که در این سال ها، میلیون ها نفر به جمعیت ایران افزوده شده و می بینیم که جوانانی در این راهپیمایی شرکت می کنند که در زمان پیروزی انقلاب به دنیا نیامده بودند.

وی افزود: مردم ایران نمی خواهند انقلاب خود را به موزه بسپارند و از آن فاصله بگیرند. پیداست که مردم ایران به این انقلاب امید بسته اند. هزینه می کنند و این انقلاب مهم را با روحیه ایثار و شهادت طلبی خود حفظ می کنند. در جنگ تحمیلی، ملت ایران هشت سال جنگید. همین شهر اراک را هواپیماهای عراقی بمباران می کردند. تحریم ها و فشارهای زیادی در این ۳۸سال به ملت ما وارد شد. به طوری که باید گفت تداوم انقلاب همچون پیروزی آن، یک معجزه است. با نگاهی به تاریخ ایران می بینیم که ملت ایران می خواهد راهی را که در این انقلاب پیدا کرده است، ادامه دهد و می داند که اگر این راه را رها کند، به وضعیت سرگردانی قبل بر می گردد.

رضایی با اشاره به تاریخ پر افتخار ایران و تمدن انسان ساز این سرزمین گفت: با وجود آن پیشینه پر افتخار تمدنی در سده های اخیر، نوکر انگلیس و روسیه و آمریکا شدیم و حتی مردم منطقه ما را دوست رژیم صهیونیستی می نامیدند. مردم ایران از حدود صد سال پیش بیدار شدند و امام خمینی(ره) راه سعادت را به ملت ایران نشان داد. امروز نیروهای ما کارهایی را انجام می دهند که آمریکایی ها و عربستانی ها و ترک ها نتوانسته اند انجام دهند. در حال حاضر موشک های ما با دقت فراوان و با قیمت یک هشتم گذشته تولید شده است و اگر اسرائیل به خود جسارت حمله به ایران را بدهد، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم. البته ما اهل جنگ و ماجراجویی نیستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با پرداختن به موضوع رویش ها و ریزش های انقلاب اسلامی گفت: عده ای از راه خارج و عده ای در راه متوقف می شوند؛ اما مردم ایران نشان دادند که نمی خواهند حرکت در مسیر سعادت را که راه امامت و ولایت است، رها کنند؛ همان راهی که امام(ره) برای ما روشن و شفاف کردند و مقام معظم رهبری همان راه را با قدرت ادامه دادند و نگذاشتند انقلاب دچار انحراف و توقف شود. ما ایستگاه امنیت و دفاع و سیاست را پشت سر گذاشته ایم و در حال گذر از ایستگاه اقتصاد هستیم.

رضایی با اشاره به این که جناح های سیاسی کشور، کشش مسئولیت پذیری رسالت های انقلابی را ندارند گفت: باید به انقلابی گری و ارزش های انقلاب برگردیم. بدون این ارزش ها نمی توانیم از ایستگاه اقتصاد عبور کنیم. رهبر انقلاب هم در یک سال اخیر، دائما به لزوم انقلابی بودن مجلس، دولت، حوزه های علمیه و دانشگاه ها اشاره کرده اند. بنابراین باید برای عبور از این مقطع برنامه داشته باشیم.

وی افزود: دولتی های ما باید انقلابی باشند تا بتوانیم مشکلات را با عصای معجزه کننده انقلاب مرتفع کنیم. باید بعد فرهنگی انقلاب را در شرایط امروز، تبیین کنیم.

رضایی تصریح کرد: دشمنان انقلاب همچنان در حال توطئه آفرینی هستند، آقای ترامپ به دنبال تحریم های جدید و قوانین ضد ایرانی است. البته تا کنون در مواردی نظیر ایجاد محدودیت برای سفر شهروندان ایرانی موفق نبوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدایت انقلاب نیازمند تدابیر رهبری فرزانه انقلاب است. الحمدلله سکان دار این کشور آیت الله العظمی خامنه ای است و ما مسوولان و شما طلاب فاضل باید گفتمان خود را از ایشان الگو بگیریم. ان شا الله که طلاب ما پرچم دار این ارزش آفرینی سیاسی_ اجتماعی باشند.

ارسال نظر: