هفته بیست‌وپنجم سری A

ناپولی به رده دوم صعود کرد/ سامپدوریا مقابل کالیاری متوقف شد/ پسکارا، جنوا را در هم کوبید

کدخبر: 2088226

در مهمترین بازی امشب تیم فوتبال ناپولی با نتیجه ۳ بر یک میزبانش، کیه‌وو ورونا را از پیش‌ رو برداشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در روز سوم از هفته بیست و پنجم سری A از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی ناپولی با نتیجه 3 بر یک میزبانش، کیه‌وو ورونا را از پیش‌ رو برداشت. شاگردان مائوریسیو ساری توسط اینسینه (31)، هامشیک (38) و زیلینسکی (54) به گل رسیدند و تنها گل کیه‌وو را هم مگیورینی در دقیقه 72 به ثمر رساند. آبی‌های ناپل با این برد 54 امتیازی شدند و به رده دوم صعود کردند.

در یکی دیگر از این بازی‌ها سامپدوریا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر یک مقابل کالیاری متوقف شد. کالیاری با گل دقیقه 6 مائوریسیو ایسلا خیلی زود از میزبانش پیش افتاد، اما سامپدوریا در دقیقه 22 توسط فابیو کواگلیارلا نتیجه را به تساوی کشاند. سامپدوریا با این تساوی 34 امتیازی شد و همچنان در رده دهم جدول است. کالیاری هم با این تساوی 28 امتیازی شد و اکنون در رده چهاردهم ایستاده است.

پسکارای قعرنشین هم که پیش از بازی‌های این هفته تنها یک پیروزی کسب کرده بود، با نتیجه پرگل 5 بر صفر جنوای شانزدهم جدولی را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید و دومین پیروزی فصل خود را رقم زد. پسکارا با این برد 12 امتیازی شد، اما همچنان در مکان آخر جدول 20 تیمی سری A قرار دارد.

همچنین اودینزه نیز در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مغلوب ساسولو شد.

از ساعت 20:30 رم میزبان تورینو است و در آخرین و مهمترین بازی هم از ساعت 23:15 میلان از فیورنتینا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی سری A، یوونتوس 63 امتیازی، ناپولی 54 امتیازی و رم 53 امتیازی به ترتیب اول تا سوم هستند.

ارسال نظر: