تداوم همکاری هروی با تیم ملی کمترین تشکر از او بود

گنج‌زاده: پوستم از بی‌توجهی‌ها کلفت شده است/ با آمادگی ۵۰ درصد در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم

کدخبر: 2088228

قهرمان کاراته جهان گفت: از بی‌توجهی‌ها پوستم کلفت و تجربیاتم زیاد شده است اما باید فکری به حال بازیکنان جوانتر کرد.

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص شرایطش بعد از مسابقات کاراته وان پاریس اظهار داشت: بعد از مسابقات پاریس مدتی را استراحت کردم و از اواخر هفته گذشته طبق برنامه‌ریزی با تیم دانشگاه آزاد تمریناتم را آغاز تا برای مسابقات لیگ و انتخابی تیم ملی در 14 اسفندماه آماده شوم.

قهرمان مسابقات کاراته وان پاریس در خصوص این مسابقات عنوان کرد: مسابقات در سطح کیفی خیلی خوبی برگزار شد. من بعد از مسابقات جهانی خیلی تمرین نکرده بودم اما قصد داشتم با حضور در این مسابقات که در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود مهر تاییدی بر روی مدال جهانی خود بزنم . مسابقات کاراته وان پاریس با حضور قهرمانان بزرگ خودش یک مسابقه جهانی بود و خدا را شکر من توانستم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

وی در خصوص تداوم همکاری شهرام هروی با تیم ملی کاراته بعد از تغییر و تحولات فدراسیون عنوان کرد: من به کادرفنی تیم ملی تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم . چند سالی است که زیر نظر استاد هروی کار می‌کنم و خدا را شکر افتخارات خوبی نیز زیر نظر ایشان کسب کردم. بعد از موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی اتریش کمترین تشکری که می‌شد از هروی انجام داد انتخاب مجدد او به عنوان سرمربی تیم ملی بود. هروی در مسابقات جهانی نشان داد که سرمربیگری تیم ملی حقش است و امیدوارم در مسابقات آینده نیز مجددا موفق باشیم.

گنج‌زاده در خصوص حضورش در مرحله دوم انتخابی تیم ملی در 14 اسفندماه عنوان کرد: با توجه به حضور ما در مسابقات قهرمانی جهان ما از حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رشت و مرحله اول مسابقات انتخابی که امروز برگزار می‌شود معاف هستیم اما باید در مسابقات مرحله بعد که 14 اسفندماه برگزار می‌شود شرکت کنیم. با توجه به دور جدید فعالیت تیم ملی هر کسی که قصد حضورمجدد در تیم ملی را دارد باید در انتخابی شرکت کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در حال حاضر سطح امادگی خوبی ندارم اما امیدوارم عملکرد خوبی در انتخابی تیم ملی داشته باشم. من بعد از مسابقات جهانی مدتی استراحت کردم و برای مسابقات کاراته وان نیز چند جلسه بیشتر تمرین نداشتم. در این مسابقات نیز مبارزات سنگینی داشتم و فکر می‌کنم سطح آمادگی‌ام در مسابقات انتخابی 40 ، 50 درصد باشد. امیدوارم بتوانم از تجربیات استفاده کنم و نتیجه خوبی در انتخابی تیم ملی بگیرم و مانند گذشته نیز پیراهن پرافتخار تیم ملی را برتن کنم.

قهرمان مسابقات جهانی اتریش در خصوص انگیزه‌اش برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: در خصوص انگیزه‌ام نیز باید بگویم دور از جون خودمان را به آن راه زدیم و فقط جلو می‌رویم. نمی‌دانم انگیزه داریم یا نداریم و نمی‌دانم دیگر چه بگویم اما من اگر لیاقت داشته باشم پیراهن تیم ملی را بپوشم با تمام وجود تلاش خواهم کرد بهترین نتیجه را کسب کنم.

گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد فارغ از تجلیل مالی، بچه‌های تیم ملی از عدم توجه به خاطر قهرمانی در مسابقات اتریش ناراحت هستند، گفت: من از سال 2012 تا پایان مسابقات جهانی اتریش که در تیم ملی حضور داشتم همیشه این عدم توجه را بعد از موفقیت‌های تیم ملی حس کردم. هیچ وقت به ما توجه نشد و فقط از ما مدال خواستند. تیم ملی نیز از سال 2012 که من عضو آن هستم همیشه بهترین نتایج را گرفته است اما هیچ وقت به آن توجه نشده است.

وی خاطر نشان کرد: من از بی‌توجهی‌ها پوستم کلفت و تجربیاتم زیاد شده است اما باید فکری به حال بازیکنان جوانتر کرد. نمی‌دانم فدراسیون جدید چه برنامه‌ای دارد اما امیدوارم به این جوانان انگیزه تزریق شود. ما همیشه امیدوار بودیم و از این به بعد هم امیدوار خواهیم ماند. فدراسیون دچار تغییرات شده است و مسئولان باتجربه روی کار آمدند. امیدوارم بتواند به خوبی فدراسیون را مدیریت و از تجربه خود استفاده کنند. هر کسی هم لباس تیم ملی را می‌پوشد با دل و جان برای موفقیت تلاش کند.

ارسال نظر: