شهردار چهاردانگه عزل شد

کدخبر: 2088229

رئیس شورای شهر چهاردانگه گفت: به اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه، رحیم پرچگانی از سمت تصدی شهرداری چهاردانگه عزل شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی‌رضا خزائی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر چهاردانگه، رحیم پرچگانی شهردار این شهر، با رای اعضای شورا از تصدی این سمت عزل شد.

وی بیان کرد: در پی نارضایتی اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه از عملکرد شهردار این شهر و چندین بار طرح سوال و عدم قانع شدن از پاسخ‌های شهردار، در آخرین جلسه شورا که مجدداٌ بحث استیضاح شهردار مطرح شد، با موافقت تمام اعضای شورای شهر از شهردار سلب مسئولیت شد.

رئیس شورای شهر چهاردانگه تأکید کرد: از شهریورماه سال جاری تاکنون سوالات مختلفی از سوی اعضای شورا خطاب به شهردار در مذاکرات رسمی و غیررسمی مطرح شده بود که، متاسفانه ایشان هیچ اعتنایی به تذکرات اعلام شده نداشته و در اصلاح امور هیچ‌گونه تغییری رخ نداد.

خزائی با اشاره به موضوعات مورد سوال از شهردار افزود: سئوالات مطرح شده از جانب اعضای شورا عمدتاٌ در زمینه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر، وضعیت نامناسب بکارگیری پرسنل در مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه و سوالاتی در جهت رفع مشکلات شهروندان بوده که بارها به صورت شفاهی و یا کتبی، رسمی و غیررسمی از شهردار پرسیده شده، ولی پاسخی دریافت نکردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت پیش‌آمده و با عنایت به اینکه امورات شهرداری به دست پرسنل شهرداری انجام می‌شود، اعضای شورای شهر نسبت به برکناری شهردار به اجماع رسیده و تصمیم عزل عملی شد.

رئیس شورای شهر چهاردانگه با معرفی سرپرست جدید بیان کرد: ببه اتفاق‌نظر اعضای شورای اسلامی شهر، محمد دهقان عفیفی به عنوان سرپرست و جایگزین شهردار قبلی شهر چهاردانگه انتخاب شد.

خزائی با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری چهاردانگه گفت: شهردار وقت چهاردانگه لایحه بودجه سال 96 را بر مبنای50 میلیارد تومان تدوین و به شورا ارائه کرد که، اعضای شورا به جهت عدم تحقق بودجه سال گذشته، خواستار کاهش بودجه ارائه شده، هستند.

وی تأکید کرد: بودجه سال 95 شهرداری چهاردانگه مبلغ 41 میلیارد تومان مصوب شده بوده، که پس از گذشت 11 ماه از سال تقریبا 25 میلیارد آن محقق شده و با توجه به اینکه در ماه پایانی سال قرار داریم، ممکن است 5 تا 10درصد دیگر از آن جذب شود، بنابراین در نظر داریم بودجه سال 96 را به همان میزان بودجه سال 95 به تصویب برسانیم.

رئیس شورای شهر چهاردانگه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های مجموعه شهرداری قائم به شخص نبوده و توسط پرسنل در قسمت‌های مختلف شهرداری انجام می‌شود، هیچگونه نگرانی برای روزهای پایانی سال وجود ندارد و با یاری خداوند، حمایت اعضای شورا و مسئولان منطقه، تا انتخاب شهردار جدید مشکلی به وجود نمی‌آید.

ارسال نظر: