مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مطالبات مهرماه داروخانه‌ها بزودی پرداخت می‌شود

کدخبر: 2088237

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مطالبات داروخانه‌ها تا اول مهر امسال، از روز گذشته خبر داد و گفت: مطالبات مهرماه داروخانه‌ها بزودی پرداخت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید محمدتقی نوربخش در حاشیه سومین جشنواره رتبه بندی شرکت‌های تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه مطالبات پزشکان که درمجموع 1000 میلیارد تومان برآورد می‌شود طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد گفت: مجموع مطالبات بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی طرف قرارداد 3 هزار میلیارد تومان است.

وی درادامه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی سرمایه‌گذاری‌های سازمان تامین اجتماعی است گام برداشتن برای خودکفایی در تولید بنزین را از مهمترین برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: تا سه ماه آینده نخستین مرحله از این طرح در شرکت ستاره خلیج فارس به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوربخش با بیان اینکه این شرکت روزانه 90 هزار بشکه بنزین تولید خواهد کرد ظرفیت آن را 300 هزار بشکه در روز دانست و ابراز امیدواری کرد با تولید این میزان بنزین بتوانیم از واردات ان بزودی جلوگیری کنیم.

وی از تولید 30 داروی مهم و اثربخش در مجموع شرکت های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در یک سال اخیر خبر داد و گفت : خودکفایی در تولیدات دارو از دیگر برنامه های این سازمان براساس اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظر: