توسط روابط عمومی وزارت امور خارجه

ادعای توافقات تیم هسته‌ای ایران با طرف آمریکایی تکذیب شد

کدخبر: 2088244

روابط عمومی وزارت خارجه ادعای توافقات هفتگانه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با طرف آمریکایی را کاملاً بی اساس و کذب خواند و اعلام کرد: این وزارتخانه حفظ مصالح، منافع و امنیت ملی را برای خود اصل و فرض می داند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص ادعاهای جدید کریمی قدوسی درباره " توافقات به اصطلاح هفت گانه تیم مذاکره کننده هسته ای با طرف های آمریکایی " ضمن تکذیب این ادعا، آن را کاملا بی اساس، مضحک و نمونه دیگری از افتراهای کذب همیشگی شخص ایشان نسبت به دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه کشور دانست که مصداق بارز عمل مجرمانه و قابل پیگرد است.

روابط عمومی دستگاه دیپلماسی در ادامه پاسخ خود افزود: جای تاسف است در حالی که اینگونه افتراهای کاملا بی اساس، هر بار مورد سوء استفاده بدخواهان مردم و انقلاب اسلامی واقع شده و آنها را در رویارویی های خصمانه خود جری تر ساخته است، هیچ اقدامی برای جلوگیری از تکرار آن صورت نمی گیرد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: این وزارتخانه حفظ مصالح، منافع و امنیت ملی را برای خود اصل و فرض می داند و هرگز تحت تاثیر جوسازی های خیالپردازانه قرار نخواهد گرفت و به همه فعالان سیاسی و جناحی با هر سلیقه و گرایشی نیز توصیه می کند ساحت خطیر منافع و امنیت ملی را از جولان های بی ارزش جناحی دور نگاه دارند.

ارسال نظر: