غفوری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"علی‌البدل" در مرحله موسیقی قرار دارد/ این سریال در نوروز ۹۶ به روی آنتن شبکه اول می‌رود

کدخبر: 2088272

تهیه‌کننده سریال "علی‌البدل" گفت: تدوین و صداگذاری این سریال به طور کامل انجام شده و تنها میکس و موسیقی آن مانده است که در حال انجام آن هستیم.

الهام غفوری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره سریال «علی البدل» گفت: قرار است این سریال برای نوروز از شبکه اول سیما پخش شود و ما در حال انجام کارهای نهایی آماده سازی این سریال هستیم.

وی ادامه داد: تدوین و صداگذاری سریال «علی البدل» به طور کامل انجام شده و تنها میکس و موسیقی آن مانده است که در حال انجام آن هستیم.

تهیه کننده سریال «علی البدل» خاطر نشان کرد: این اثر در چندین روستا در همدان فیلمبرداری شده است و به خاطر زحمت هایی که برای آن کشیدیم، شاید بتوان گفت که از سریال «پایتخت» نیز یک سر و گردن بالاتر است.

«علی البدل» داستان انسان هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و به طور معمول در نهادها و شوراها این امر را به افرادی که اعضای علی البدل محسوب می شوند، همیشه وجود دارند.

مهدی فخیم زاده، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، احمد مهران فر، هادی کاظمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبداللهی، سیما خضر آبادی و محسن تنابنده از جمله بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر: