زارع در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۹۶:

پروژه‌های نیمه‌تمام در لایحه بودجه ۹۶ تعیین تکلیف شده است

کدخبر: 2088291

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به افزایش ۱۵درصدی سهم بودجه‌های عمرانی استان‌ها در لایحه گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در لایحه بودجه ۹۶ تعیین تکلیف شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 2 اسفند ماه) مجلس و در موافقت با لایحه بودجه سال 96 کشور با اشاره به اینکه تاکنون 237هزار میلیارد تومان از بودجه کشور محقق شده است، گفت: در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجموعه‌ای از ردیف‌ها و تبصره‌ها از جمله بودجه عمرانی کشور افزایش یافت. همچنین بر سهم بودجه‌های هر استان 15درصد افزوده شد.

وی با یادآوری بودجه 15هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش در بودجه سال 93 به افزایش 2.3 برابر این بودجه در 96 و رسیدن آن به 35هزار میلیارد تومان اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بودجه‌ریزی عملیاتی آرزوی همه ماست اما از سال گذشته اهداف، فعالیت‌ها و هزینه‌ها بررسی و محاسبه شده و هرچند با بودجه‌ریزی ایده‌آل فاصله داریم اما استارت آن در این دولت زده شده است.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی از کاهش اتکای بودجه به نفت در سال قبل سخن گفت و اظهار داشت: این میزان در بودجه سال قبل 25درصد بود و در بودجه سال 96 به علت بهبود وضعیت فروش نفت به 35درصد رسیده است.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف شدن پروژه‌های نیمه‌تمام کشور در بودجه 96 گفـت: تا آنجا که توانستیم بودجه سال بعد زا با برنامه 5 ساله ششم توسعه تطبیق داده‌ایم.

ارسال نظر: