حسن‌پور در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۹۶:

۳۵ درصد بودجه ۹۶ در اختیار استانداران قرار می‌گیرد/ با برنامه ششم به نقطه اوج در منطقه می‌رسیم

کدخبر: 2088321

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حداکثر ۱۷ درصد بودجه در حال حاضر در اختیار استانداران است که در سال آینده با این میزان به ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم اسفند)، پارلمان در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 96، گفت: امروز یک دهیار امکاناتش از نمایندگان مجلس بیشتر است و بنده تعجب می‌کنم که چطور برخی دوستان عنوان می‌کنند که نباید بودجه‌ای برای توسعه مجلس اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه امروز باید پیام ما به دولت همبستگی و انسجام باشد، افزود: وظیفه همه ما در هر مسئولیتی خدمت‌رسانی به ملت است و ما همه درون یک کشتی هستیم.

نماینده مردم سیرجان یکی از وجوه مثبت لایحه بودجه سال 96 مصوب کمیسیون تلفیق را حاکم شدن انضباط در بودجه‌نویسی کشور دانست و اظهار داشت: حداکثر 17 درصد بودجه در حال حاضر در اختیار استانداران است که در سال آینده با مصوبه کمیسیون تلفیق این میزان به 35 درصد افزایش یافته است.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه در سال 96 بسیاری از پروژه‌ها تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: در سال 96 بیش از 1400 میلیارد تومان از سوی کمیسیون تلفیق به بخش ورزش اختصاص یافته است؛ البته در بخش اشتغال جوانان نیز اقدامات خوبی بر اساس بودجه سال آینده صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در بودجه سال آینده بیشترین توجه به مطالبات فرهنگیان شده است.

نماینده مردم سیرجان تاکید کرد: ایمیدرو توانسته در بخش معادن و اکتشافات گام‌های موثری بردارد که انشاءالله یکی از بخش‌های موثر کشور در سال آینده خواهد بود.

حسن‌پور بودجه سال 96 را جهش بزرگ کشور در سال آینده موثر دانست و افزود: بهترین راه توسعه اقتصادی کشور استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی است که در سال آینده افزایش قابل توجه یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار در بودجه سال آینده بحث همسان‌سازی حقوق‌ها و دستمزدها در بودجه گنجانده شده است.

ارسال نظر: