هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از چهارشنبه

کدخبر: 2088359

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در کشور طی سه روز آینده، از ورود سامانه بارشی از جنوب کشور از اواخر وقت روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احد وظیفه در تشریح وضعیت جوی کشور طی روز های آینده، با اشاره به تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، اظهار کرد: طی سه روز آینده جوی نسبتا پایدار در غالب مناطق کشور حاکم است که در شهرهای صنعتی و پر جمعیت باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا تا اواخر هفته در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت، گفت: روز دوشنبه دوم اسفند، شرق خلیج فارس و چهارشنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود. لازم به ذکر است از اواخر وقت روز چهارشنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور شده و طی روز پنچشنبه در بخش‌هایی از جنوب کشور سبب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی استان تهران در روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه شنبه سوم اسفند، صاف و غبارآلود، اوایل شب افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 10 و 1 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه چهارم اسفند، کمی ابری، همراه با غبارمحلی، به تدریج وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 12 و 2 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر: