برنده جایزه لاروس: با سرمایه‌ام برای کودکان معلول تجهیزات ورزشی تهیه می‌کنم/ با ترامپ سلفی نمی‌گیرم

کدخبر: 2088479

"بئاتریس ویو" برنده جایزه لاروس گفت: من و خانواده‌ام موسسه‌ای را تاسیس کرده‌ایم تحت عنوان "art۴sport" که کار آن کمک به کودکان معلول است تا بتوانند لوازم ورزشی تهیه کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، شمشیرباز با ویلچر ایتالیایی که از ناحیه دو دست و دو پا دچار معلولیت است هفته گذشته موفق شد بالاتر از پنج ورزشکار پارالمپیکی دیگر از جمله سیامند رحمان به عنوان برترین ورزشکار سال برگزیده شده و جایزه لاروس ملقب به اسکار ورزش را از آن خود کند.

"بئاتریس ویو" در بازی‌های پارالمپیک ریو موفق به کسب مدال طلا شد تا سومین قهرمانی پیاپی خود در تورنمنت های بزرگ را جشن بگیرد.

این شمشیرباز ایتالیایی می‌خواهد موفقیت‌های سال ۲۰۱۶ خود را تکرار کند زمانی که در ۱۱ تورنمنت پیاپی به عنوان قهرمانی رسید.

ویو گفت: من و خانواده‌ام موسسه‌ای را تاسیس کرده‌ایم تحت عنوان "art4sport" که کار آن کمک به کودکان معلول است تا بتوانند لوازم ورزشی تهیه کنند. ورزش کردن به هر کسی انگیزه می‌دهد تا موانع زندگی را پشت‌سر بگذارد. من به همین خاطر از ورزش تشکر می‌کنم.

"بئاتریس ویو»" در پاسخ به این سوال که فرق شخصی که دچار معلولیت است و کسی که از سلامت جسمانی برخوردار است در چیست، اظهار داشت: کلمات مهم نیستند. این بستگی به این دارد که چه کسی این را می‌گوید و چطور. من برخی اوقات به خودم می‌گویم که دچار معلولیت هستم که این به نظر نمی‌آید حرف کاملا درستی باشد.

این شمشیرباز ماده فویل در ماه اکتبر سال گذشته در میهمانی کاخ سفید با «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، عکس سلفی گرفت. وی در پاسخ به این سوال که آیا با «دونالد ترامپ» هم عکس سلفی می‌گیرد، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا با زن‌ها و افراد معلول رابطه خوبی ندارد. من هم جزو این دو دسته هستم.

آیا "بئاتریس ویو" پس از کسب مدال طلای پارالمپیک رویای دیگری را هم در سر می‌پروراند؟

وی پاسخ داد: من اینجا هستم تا به رویاهایم جان ببخشم و می‌خواهم ادامه بدهم.

ارسال نظر: