برگزاری همایش بین المللی سینرجی با مشارکت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

کدخبر: 2088526

همایش بین المللی کارآفرینی و کسب و کار حرفه ای، با مشارکت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و دانشگاه سینرجی روسیه برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نخستین همایش بین المللی کارآفرینی، کسب و کار حرفه‌ای و فروش در ۲ اسفند ماه در برج میلاد برگزار شد. این دوره، سومین دوره همایش سینرجی است. دو دوره قبلی این همایش در کشور روسیه و سومین دوره آن، برای نخستین بار در ایران و با همکاری دانشگاه سینرجی روسیه برگرار شد.

در این همایش بیش از 800 کارآفرین و فعال حوزه کسب و کار از کشورهای مختلف به ویژه روسیه حضور داشتند. همچنین با همت واحد الکترونیکی، این همایش به صورت آنلاین پوشش داده شد. به نحوی که علاقمندان در شهرهای مختلف ایران و جهان توانستند از مباحث کاربردی سخنرانان برجسته بین المللی به صورت غیرحضوری بهره مند گردند.

در این همایش سخنرانان برجسته ی بین المللی از چهار کشور دنیا حضور داشتند. آلن پیز استرالیایی، بزرگترین استاد زبان بدن دنیا یکی از سخنرانان این همایش بود. همچنین جفری گیتومر و جان تسچل، اساتید برجسته آمریکایی نیز به صورت آنلاین در این همایش سخنرانی کردند. پیش ازین قرار بود این دو استاد به صورت حضوری در همایش حضور داشته باشند، اما قوانین جدید دولت آمریکا مانع ازین حضور شد. سید یحیی علوی دارای عنوان "بهترین سخنران خاورمیانه" از برایان تریسی، دیگر سخنران این جلسه بود

هدف از برگزاری این همایش، استفاده از فرصت های اقتصادی پسابرجام در ایران بود. با توجه به شرایط جدید اقتصاد ایران و دوران پسابرجام، این همایش در پی ایجاد فرصتهای همکاری بین المللی میان صاحبان کسب و کار در ایران و روسیه بود.

در این همایش مباحث تئوریک و تجربی" مدیر موفق در سیستم کاری" ارائه شد. رادیسلاو گانداپاس محبوب ترین سخنران تجاری روس و کارشناس رهبری، گرت جانسون مشاور بین المللی در حوزه بازاریابی و متخصص بازاریابی 360 درجه در این همایش حضور داشتند. یکی از ویژگی های برجسته این همایش، حضور بی سابقه اساتید درجه یک بین المللی در ایران بود. ضمن اینکه این همایش زمینه ساز تعامل و همکاری های بیشتر و ارتباطات قوی تر میان ایران و روسیه و توسعه همکاری های اقتصادی، فرهنگی و دانشگاهی شده است.

در بخش‌های دیگر این همایش از خانواده دو تن از شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو تجلیل شد. گروه کُر نیز به اجرای موسیقی زنده در این همایش پرداخت.

ارسال نظر: