رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران خبر داد:

بررسی افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ و نقل عمومی تا ۲ هفته آینده

کدخبر: 2088542

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا ۲ هفته آینده بررسی افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در صحن شورا مطرح و تصویب خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران در حاشیه سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار داشت: در ابتدا طرح یک فوریتی در ارتباط با عملیاتی کردن و تقویت سیستم مدیریت بحران تهران که مصوبه سال 83 را داشت مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی چند مورد به تصویب رسید.

وی گفت: برخورداری از فضاهای پارک‌ها و فضاهای سبز نیز یک فوریت آن مورد بررسی قرار گرفت و به شرطی که به فضاهای سبز آسیبی نرسد به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: تدوین سیاست‌های کلی سوم شهر تهران که از سال 98 نیز شروع می‌شود مورد بررسی شورای تهران قرار گرفت و قرار شد شهرداری چارچوب‌های لازم را در این خصوص تدوین کند.

چمران درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی نیز اظهار داشت:‌هنوز افزایش نرخ کرایه‌های سال آینده شهر تهران به تصویب نرسیده است و در حال بررسی در کمیسیون‌ها قرار دارد.

وی گفت: آنچه تاکنون در مورد کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی مطرح شده یا نظر شخصی یا نظر کمیسیون‌ها بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: تا 2 هفته دیگر افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در سال آینده در صحن شورا مطرح و تصویب خواهد شد.

وی درباره انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت:‌ ما درخواست داشتیم با توجه به تعطیلات عید ثبت‌نام انتخابات شوراها از 30 اسفند آغاز نشود و حداقل از 22 اسفندماه آغاز شود ولی هنوز تغییری حاصل نشده است و باید در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام شوراها اقدام شود.

ارسال نظر: