فاروق قدومی در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

تقویت سازمان آزادی بخش فلسطین به عنوان نماینده شرعی ملت فلسطین ضروری است

کدخبر: 2088547

رئیس سابق سازمان آزادی بخش فلسطین بر تاسیس دولت فلسطین با پایتختی قدس شریف تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "فاروق قدومی"، رئیس سابق سازمان آزادی بخش فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: فلسطین از سوی بسیاری از کشورها محاصره شده حتی این محاصره به صورت داخلی نیز وجود دارد اما ما همچنان به انقلاب خود ادامه می دهیم و برای سال هاست که آن را زنده نگه داشتیم.

رئیس سابق سازمان آزادی بخش فلسطین بر همین اساس تصریح کرد: انقلاب ما امروز به لبنان و از آن به سوریه و بعد به تونس منتقل شده است.

وی در ادامه با تشکر از جمهوری اسلامی برای دعوت از کشورها جهت میزبانی کنفرانس حمایت از فلسطین بیان داشت: جمهوری اسلامی با حمایت از فلسطین و موضع گیری های خوب وثابت همواره از انقلابیون پشتیبانی کرده است همچنین تاسیس اولین سفارت فلسطین به جای سفارت اسرائیل غاصب از مهمترین کارهای ایران بوده است.

قدومی درادامه تاکید کرد: هدف باید فلسطین و آزادی قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمانان جایی که تولد حضرت عیسی مسیح بود باشد لذا از دکتر لاریجانی برای برگزاری این همایش گسترده تشکر می کنیم چنانچه همواره مسئولان ایران کشورها را نسبت به وضعیت فلسطین آگاه کرده اند.

وی ادامه داد: از بین بردن ثروت های طبیعی و درخت های فلسطین و تلاش برای مصادره سرزمین های فلسطینی از جمله تلاش های رژیم صهیونیستی است اما لازم است در مقابل تلاش کنیم تا دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف تاسیس شود از این رو ندایی همچون امام حسین(ع) مبنی بر "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهد.

رئیس سابق سازمان آزادی بخش فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: از طرف دیگر باید سازمان آزادی بخش فلسطین که نماینده شرعی ملت فلسطین است فعال شده چرا که این سازمان براساس اصول اصلی انقلاب فلسطین فعالیت می کند./

ارسال نظر: