رئیس پارلمان ماداگاسکار در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

صلح در فلسطین برای کل خاورمیانه در جهان مفید است

کدخبر: 2088556

رئیس پارلمان ماداگاسکار معتقد است عدم درک متقابل در منطقه باعث اوج گیری خشونت ها شده لذا باید برای حل بحران فلسطین به دنبال راه حل بین المللی باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »،"راکوت ناکاتو مانانا"، رئیس پارلمان ماداگاسکار در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: از نطق تاریخی آیت الله خامنه ای و همچنین از پارلمان جمهوری اسلامی برای برگزاری این کنفرانس تشکر می کنم.

رئیس پارلمان ماداگاسکار ادامه داد: متاسفانه شاهد گسترش خشونت ها وعدم درک متقابل دولت ها از یکدیگر در منطقه هستیم که اوج گیری آن باعث تخریب وضعیت خاورمیانه شده لذا باید تمام طرف ها را به یکدیگر نزدیک کرده و به دنبال راه حل بین المللی برای حل بحران فلسطین باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر صورت گرفته ابتکار صلح عنوان کرد: ماداگاسکار تلاش دارد تا دولت ها را به یکدیگر نزدیک کند تا بحران فلسطین خاتمه یابد و صلح در خاورمیانه که به عنوان یک موضوع درجه یک برای کل جهان است برای همیشه خاتمه یابد.

رئیس پارلمان ماداگاسکار گفت: کشور من به عنوان عضو ناظر تلاش دارد به فلسطین به عنوان طرف حق نگریسته و از آن حمایت کند چرا که در نهایت صلح به وجود آمده برای کل خاورمیانه مفید است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: